Inlägg från: Noun |Visa alla inlägg
  • Noun

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

fisförnäm skrev 2011-07-23 23:58:20 följande:
    Det har jag aldrig påstått, kära du.

Kvinnlig omskärelse existerar det också, eller hur?
    Detta är OT-tråden... Kom in i matchen

Äh, ok, men jag tycker jag bjuder in OT allt jag kan. Jag är helt grön på OT vet du.

Kvinnlig omskärelse existerar, yes, men det du snackade om var något annat grabben. Belive me, jag vet! Flört 
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    fisförnäm skrev 2011-07-24 00:00:18 följande:
    Jag måste ha missuppfattat. Var det inte positivt med förhud eftersom du kunde samla saliv när du vilade dina käkar?

Jag börjar nog bli trött...

Shit så omtänksamma alla män påstås vara nu då!

Dags att sova för dig också? 
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    MrsAssault skrev 2011-07-24 00:04:37 följande:
    Orka

• Noun
    sumpbävern skrev 2011-07-24 00:09:29 följande:

Har jag överhuvudtaget diskuterat könsstympning?

Du frågade vad jag ville ha sagt.

För övrigt rekomenderade jag dig två varv till ifråga om kroppsdelars diverse syften. För att hårddra det hela kan jag säga att en örsnibb inte fyller någon funktion.
    Vilken funktion har förhuden menar du?    
  • Noun
    fisförnäm skrev 2011-07-24 00:11:38 följande:
    Ja, men dåså, då är min jämförelse mellan kvinnlig- och manlig könstympning fullt legitim i denna intelligensberikande tråd.

Jaså? Vad säger du om Wikipedias beskrivning då? : sv.wikipedia.org/wiki/Kvinnlig_k%C3%B6nsstymp...

Noun skrev 2011-07-24 00:03:26 följande:
    Dags att sova för dig också? 

Att den inte är riktig.

Kaffe ja, jag har överjävligt ont i magen vid det här laget.  
  • Noun
    sumpbävern skrev 2011-07-24 00:19:15 följande:

Du menar alltså att det växt ut "saker" på människan som inte behövs? Bara på kul typ?

Jag menar att jag inte är religiös utan godtagit evolutionsteorin. Syfte saknas alltså.
  • Noun
    sumpbävern skrev 2011-07-24 00:21:48 följande:
    Hur mycket kostar "rökat" där du bor?

Jävla massa frågor du har. Det är hur som helst för dyrt att skicka härifrån, annars kan jag säga att det är riktigt billigt här. Hemma kostar det blusen och halva arslet däremot.
  • Noun
    fisförnäm skrev 2011-07-24 00:21:34 följande:
    Okej, du råkar inte ha någon motivering?

Det är bara ha i mycket mjölk så gör det susen.

In på religion och läs med dig! Jag orkar inte motivera och argumentera ikväll, därav vistelsen i sandlådan.

Tack, men kossan har sinat. 
  • Noun
    sumpbävern skrev 2011-07-24 00:24:20 följande:

Jag tycker du ska omskära magen. Den har säkert inget syfte.

Skulle gärna vilja efter tre barn, men jag har inte 50 papp att lägga på det.
  • Noun
    sumpbävern skrev 2011-07-24 00:27:32 följande:

Synd, jag skulle, likt dig, också vilja snurra runt i fablernas värld.

Det heter FL. Fablernas värld vet jag inte vad det är... Trivs du där?
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...