Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-30 13:37:26 följande:
    Jag har jättetråkigt.
    Min dotter är inte hemma, jag har verkligen inte ett smack att göra då...

Minns inte ens vad jag gjorde innan jag fick barn.
    Du kanske kan vara barnvakt??
  • MrsAssault
    sumpbävern skrev 2011-07-30 13:44:28 följande:
    Äschh, han tycker säkert bara det är kul att få en brödkavel i pannan Flört
    Herregud, jag skämtade. Trodde du var man inte en FL-mamma.
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-07-30 14:00:21 följande:
    Sumpis behöver ett ligg. Det är det han behöver.
    Ja jag tror det med, akta annars kanske han börjar insinuera att du hatar ditt barn pga vad du skrev imorse,
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-30 13:43:36 följande:
    Jag vill vara barnvakt åt din bebis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    JAAAAAAAAAAAAA men hur ska vi lösa det? Ska vi proppa in honom i din livmoder en stund?
  • MrsAssault
    sumpbävern skrev 2011-07-30 14:02:31 följande:
    Tja, nog var jag full och dan under alla graviditeterna. Men komma hem full klockan 8 på morronen? NJää.

Är det manligt förresten? 
    Jag menar att du på allvar tror att jag stod med brödkaveln och väntade imorse. Lite typiskt morsorna här att hålla på så "ASSÅÅ DU SKREEEEEV FÖRUT ATT DU SLOG HANNN FörvånadFörvånad"
  • MrsAssault

4, fast jag gillade ingen av dem egentligen, jag gillar stora män med muskler framförallt armmuskler. Ettan var för hårig och tanig.

• MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-30 21:02:50 följande:
    Ja lite för tanig, absolut.

Men ingen av de andra kommer i närheten. Kändes mest som en massa muskler samt en ölmade hahaha...

Idealet fanns inte.
    Nä precis, jag gillar inte bodybuilder stilen alls men jag vill ha muskler och fyran var den som var minst inoljad av muskelmännen
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-07-30 21:03:07 följande:
    Ja, håriga man klarar jag inte av alls. Jag gillar stora män med badboys look men dom ska vara gosiga och inte stenhårda.
    Ja samma här men jag tyckte femman var för mjuk och för liten, tror inte han kan slänga runt mig så mkt
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-07-30 21:11:40 följande:
    Hehe, han påminner mig om min man och han är verkligen inte liten. Han kan gott slänga runt dig och ge dig några omgångar hur lätt som helst.
    Det är möjligt mrn jag vill ändå ha lite mer muskler, femmans bröst och armmuskler var alldeles för små. Alltså man kan ju vara muskulös utan att vara sådär utmejslad som body builders. Det är det jag gillar, typ skogshuggarmuskler
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...