Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Velour skrev 2011-07-30 00:12:47 följande:
    Mmm, kan tänka mig. Men hur är det att bara åka dit över dagen? Jag ville gärna sova över en natt men de släktingar som bor i Danmark har redan varit där den här veckan och kommer inte att spendera så mycket pengar nästa månad så därför föreslog de att vi skulle typ resa dit från Köpenhamn där de bor och sen åka hem på kvällen. Undrar om man hinner med någonting...
    Sen drar ni förbi christiania och köper asbilligt gräs mkt barnvänligt!
  • MrsAssault
    Velour skrev 2011-07-30 00:17:10 följande:
    Mmm, hon behöver pisk! Har du också henne på fejan?
    Ja, har haft i evigheter men hon är ALDRIG där. Du får adda mig istället, jag är fejanaddict (när jag jobbar)
  • MrsAssault
    Velour skrev 2011-07-30 00:18:30 följande:
    Haha, skulle lätt göra det, men har hört att de "lagt ner" området? Att de liksom har tagit tag i saken så det blivit förbjudet. Eller?
    Nej förfan. Jag var där i tisdags haha still going strong
  • MrsAssault
    Velour skrev 2011-07-30 00:20:05 följande:
    For real? Okej! Ge mig ditt namn A.S.A.P.
    Margit Fläskberg (nej jag heter inte det på riktigt )
  • MrsAssault
    Velour skrev 2011-07-30 00:21:55 följande:
    Knappast fläskigt. Vi fick ju se dina bilder. Hur fin som helst, även i gravid tillstånd!
    Jag bytte namn efter att nån brud som min man knullat på sökte upp mig och började härja med mail och skit haha sen bytte jag lite hit och dit ett tag men nu är jag spärrad för namnbyten
  • MrsAssault
    Velour skrev 2011-07-30 00:28:57 följande:
    Hahah, där ser man. Så fejan har en gräns för hur många gånger man får byta namn? 

En sådan där svartsjuk sak som inte tålde att mannen blev tillsammans med dig?
    Jamen tyyyyp, sådär som det alltid blir när man har ihop det med en tiopoängare
  • MrsAssault

Han har typ legat med halva jordklotet också så jag tänkte det var likabra att skippa mitt riktiga namn haha

• MrsAssault
    Velour skrev 2011-07-30 00:27:27 följande:
    Visste ni att Marilyn Monroe hade 168 i IQ och att "Her personal library contained over 400 books on topics ranging from art to history, psychology, philosophy, literature, religion, poetry, and gardening."

Vilken kontrast mot vad hon visade omvärlden. 
    Då fattar jag varför hon dog ung, haja orättvist att en sån perfekt människa ska få leva ett helt liv.
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-30 00:51:07 följande:
    Trött!

Puss och god natt!!!
    Puss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (på fittan)
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...