Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

MrsAssault skrev 2011-08-02 20:42:03 följande:
    Alltså jag tror såklart inte att någon är nasse, egentligen. Men han är sverigedemokrat och jag HATAR SVERIGEDEMOKRATER SÅ JÄVLA MYCKET, okej?
    Stortå är ingen sverigedemokrat.
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-08-02 20:40:12 följande:
    Jo, det förstår jag att du gör men jag står över det. Jag tycker inte han var en typisk nasse. Vill inte bråka med dig NG.
    Jag sa inte att han var en typisk nasse, men han har faktiskt beskrivit sig själv i liknande termer.
  • Nice Girl Wrong Place
    sumpbävern skrev 2011-08-02 20:43:55 följande:
    Jag vill inte starta en lång, djup diskussion nu, men förintelsen ÄR faktiskt rejält överdriven. Flera forskare har kommit fram till att det inte finns en enda chans i hela univerum att tyskarna har kunnat mörda dessa enorma mångder judar som påstås. Med det påstår jag inte att förintelsen i mindre mån än vi lärt oss har förekommit.
    Det där väger nog upp mörknandet av alla romer och homosexuella som gick samma öde till möte.

Jag tar avstånd från väldigt få personer, har nada gentemot dig eller stortå även om ni röstat fel.
    Så när jag tar avstånd från denne person har jag ordentliga orsaker.
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-08-02 20:53:35 följande:
    Typ samma sak enligt mig. Vet inte om dom flesta nazisympatier finns i ME. hitler var trots allt europeer och det hela började väl här i väst eller har jag missat nåt?
    Han menar nog vart i världen, rent geografiskt, judehatet är som störst idag.

Hitler hade dessutom starka band med många arabländer. Speciellt Libyen. Inte ME, men så är det.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...