Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

sumpbävern skrev 2011-08-02 19:55:40 följande:
    Nej men snälla. Klarar man inte av att analysera själv så är det bättre att låta bli.
    Jag fattar icke vad du menar nu sumpis.
  • Nice Girl Wrong Place
    FamiljenCooper skrev 2011-08-02 19:55:17 följande:
    Oj papper på det också ? Jesus Maria de los Santos !  Så seriös är inte jag .. jag vet ungefär lika mycket som det finns bilder i albumen hemma hos päronen .

Men nu har ju jag fört in lite annat blod i familjen ... så nu blir det lite Gott och Blandat i von Knopfel familjen !
    Hahaha...mångfalld berikar!
  • Nice Girl Wrong Place
    sumpbävern skrev 2011-08-02 20:06:50 följande:
    Skriv då att det är din åsikt. Du uttalar det som om det vore sanningen självt.

Att du är min favvobrud är däremot min personliga åsikt.  
    Men skriv det då!
    Annars är det ju som om det vore sanningen självt!!!
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-08-02 20:10:11 följande:
    Angående Stortå är det heller ingen känsla jag har men vi låter det va. Vi tycker helt enkelt olika i den frågan.
    Vadå ingen känsla?

Jag känner honom ganska väl, utanför FL (tillräckligt väl för att veta följande) nasse/rasse eller invandrarhatare är han verkligen inte.
    Skulle inte ens tippa att han röstar SD i nästa val.
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-08-02 20:17:08 följande:
    Jag tänker inte sitta och försvara väderhatt men jag fick inga som helst vibbar av främlingsfientlighet av honom. Har nog läst mer strunt från Stortå än av väderhatt men men du har din åsikt om Stortå och det får du ha.
    Inga främlingsfientliga vibbar?
    Du snackar om en man som tycker förintelsen överdrivits, som är medlem i organisationer som har KKK-ledare som föreläsare och som rent ideologiskt står närmre både SvP och ND än SD.
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-08-02 20:35:09 följande:
    Jag står över dömandet av honom när han själv inte är här och kan försvara sig själv. Inget jag skulle vilja att andra gjorde när jag inte är närvarande och kan tala för mig själv.
    Försvara vad?
    Jag återger vad han sagt.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...