Inlägg från: fisförnäm |Visa alla inlägg
  • fisförnäm

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

TheCoopers skrev 2011-05-06 19:04:25 följande:
    ay ay ay fisen du ger dig in på DJUPT vatten ! Övertolka är inget kvinnofenomen ... möjligen ett mänskligt fenomen ... eller så ett familjeliv fenomen ...
    Kände på mig att någon skulle anmärka på det. Nja, det sker ju i FL men jag upplever det som vanligt även i verkligheten.
  • fisförnäm
    I Blackrose I skrev 2011-05-06 19:37:46 följande:
    Det är fritt fram för dig(er) att bunta ihop ALLA svartskallar i era diskussioner men när jag buntade ihop dig med Neod och Druid så tog du illa upp?

Varför är det ok för dig att säga att ALLA från MENA är si och så och jag kan inte bunta ihop 3stycken som jag och dom flesta med mig tycker har liknande åsikter?!
    Är du säker på att du snackar med rätt person? Eller har du gjort övertolkningar av mina argument gällande invandring? Jag tror på sistnämnda och du är för ignorant att ta till dig invandringskritiska argument.
  • fisförnäm
    TheCoopers skrev 2011-05-06 20:31:54 följande:
    Ta't lugnt fisen ! Här är alla åsikter välkomna !

Jag kommer kanske skrika lite på dig och skaka på huvudet .. men det är ok att inte tycka lika ...

Vi gillar olika ... remember ?
    Jag är  hur lugn som helst. Sluta övertolka!
  • fisförnäm
    I Blackrose I skrev 2011-05-06 20:34:57 följande:
    Kommer från rätt person.

Den som har varit ignorant, trångsynt, fördomsfull och dömande är faktiskt du men du är bara för självupptagen och förstoppad för att kunna förstå det.

Valet av nick har du verkligen gjort bra. Det passar dig perfekt.
    ...säger iranskan som i sitt rotlösa tillstånd greppar efter halmstrån. Beskriv min fördomsfullhet och var lite saklig för en gångs skull
  • fisförnäm
    TheCoopers skrev 2011-05-06 21:07:51 följande:
    Ja ja men du är lite överkänslig ..
    Nä, jag är väl lite sådär tråkigt seriös i en oseriös tråd, kanske?
  • fisförnäm
    I Blackrose I skrev 2011-05-06 21:13:03 följande:
    Så man får inte ge tillbaka med samma medicin? Om du tror att ditt snack biter på mig så känner du inte mig. Jag har några på min "Ger blanka fan i" och har gott plats med en till.

Nej, vet du fisen. Du är faktiskt rätt ointressant för mig. Det blev du så fort du öppnade din lilla gaphals till käft och fick ut "Är man inte svensk så tillhör man inte det svenska samhället. Man måste vara svensk för att kunna känna en samhörighet" sen blev jag less på dig när du inte kunde ge en beskrivning på vad en svensk är för något.

Du får hitta någon som orkar med ditt dravel.
    Du ser dig själv som iranksa och bor i Sverige, dvs rotlös. Skriv mig på vilken lista du vill!

Byt ut "samhället" mot "identiteten", så stämmer det bättre.
    Jag kan inte definiera en svensk. Kan du definiera en iranier?

Släpp tanken på att jag gapar, så kanske det går bättre för dig?
  • fisförnäm

Christer Sjögren har nu släppt biljetterna till sin julkonsert på ticnet, ifall ni undrar.

• fisförnäm
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-09 18:52:10 följande:
    Skönt att du har koll.
    Ingen annan lär ha det.
    Säg inte det. Chrilla är poppis!
  • fisförnäm
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-09 19:14:29 följande:
    Vart då?
    Ingen aning.
  • fisförnäm
    MrsAssault skrev 2011-05-09 19:24:01 följande:
    i röven
    I din röv?
    TheCoopers skrev 2011-05-09 19:24:35 följande:
    Birka Princess ?
    Det är nog ingen dålig gissning!
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...