Inlägg från: fisförnäm |Visa alla inlägg
  • fisförnäm

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

I Blackrose I skrev 2011-05-04 18:50:38 följande:
    Yeah yeah......vänta tills du passerar 20 så kommer du ner på marken.
    För att bli lite allvarlig: Nä, det tror jag faktiskt inte. Jag har väl en traditionell syn på saken. Sånt ska hållas privat. Jag tror även kvinnor är mer öppna än män rent generellt när det gäller sexsnack etc.
  • fisförnäm
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 18:51:08 följande:
    Hehehe, som om du inte vill veta. Tungan ute
    Känner faktiskt inget behov av det. Jag har porrnoveller en musklick iväg ifall andan faller på (brukar dock inte läsa sånt haha)
  • fisförnäm
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-04 19:04:37 följande:
    Ja alltså fatta att vi har en TONÅRING här!
    Som försöker sätta oss vuxna på plats, herregud han har väl bara varit laglig i...(när blir man laglig...? 15?)
    Visst känns det som en frisk fläkt? En ny era är på gång! Ur vägen, gamlingar!
  • fisförnäm
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-04 19:18:17 följande:
    Du, min era har inte ens börjat ännu.
    Berätta. Hur lyder planen?
  • fisförnäm
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-04 19:27:28 följande:
    Well, först tar jag över världen...
    Berätta i god tid innan så ska jag isolera mig i ett skyddsrum med ett par ton konservburkar. Alternativt bli astronaut.
  • fisförnäm
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-04 19:46:16 följande:
    Allt kommer bli så sweet ska du se.
    Solen kommer alltid skina, blommorna kommer aldrig vissna, alla har tofflor och springer i slow motion över ängar, i vattenbryn, på stranden och till snabbköpet.
    Alla kommunala transportmedel doftar svagt av kardemumma och ingen har fula fötter.
    Marijuana ersätter alkhol (förutom vin som måste finnas kvar) och alla blir liksom...lite skönare att ha att göra med.
    Jimmie gifter sig med Sahlin och tillsammans får de kärleksbarn som bildar partiet "WorldPeace"
    Jag är stenrik och fixar världssvälten.
    Men det bästa av allt är kanske, att mina naglar aldrig går av.

Välkommen!
    Du hade mig fram till alkoholen, sen gick det utför snabbt. *undrar om jag får in soffan i skyddsrummet...*
  • fisförnäm
    TheCoopers skrev 2011-05-04 19:53:39 följande:
    Då får du nog satsa på det förstnämnda ..
    Kanske en kombination...? Lite wild and crazy.
  • fisförnäm
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-04 19:59:19 följande:
    Men vad ska du ha skydd från?
    Mig?
    Min armé skjuter jelly beans!
    Tyvärr så behöver det vara lite dåligt och tråkigt ibland för att man ska kunna uppskatta det som är bra och roligt.

(Inser att jag låter väldigt tråkig nu)

Nu spårar ju tråden ur också... Tur att det är hockey på TV. Hej då, fjortisar!
  • fisförnäm

Finns det ingen chatt på det här forumet där ni kan hållas?

• fisförnäm
    Noun skrev 2011-05-05 20:37:56 följande:
    Vill du vara seriös? Här är vi On Topic, dra till politik och gör lite nya försök! Du lär dig tillslut raring.
    Ni kan väl hålla det på en någorlunda anständig nivå?

Äh, jag borde skita i detta men det är alltid kul att få vara en nål i ögat på er
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...