Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault
    fisförnäm skrev 2011-07-24 00:11:38 följande:
    Ja, men dåså, då är min jämförelse mellan kvinnlig- och manlig könstympning fullt legitim i denna intelligensberikande tråd.

Jaså? Vad säger du om Wikipedias beskrivning då? : sv.wikipedia.org/wiki/Kvinnlig_k%C3%B6nsstymp...
    Noun skrev 2011-07-24 00:03:26 följande:
    Dags att sova för dig också? 
    Äh, jag brygger lite kaffe...
    MEN WIKIPEDIA??? Lägg av. Vänta jag ska skriva något nu och sen hänvisa till aftonbladet som källa.

(Nu går jag och lägger mig)
  • MrsAssault
    sumpbävern skrev 2011-07-24 20:00:17 följande:
    du vill bara ha våra penisar- 
    Vafan ska jag med dem till?
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-07-25 10:12:45 följande:
    Angående bidraget så är jag starkt emot socialbidrag och barnbidrag. Sjuka och dom som verkligen behöver det ska självklart få den hjälpen dom behöver. Har inte sagt något annat men folk som kan arbeta ska inte ha möjligheten att kunna sitta hemma och lata sig. Att det går att leva helt OK på socialbidrag är jag övertygad om.
    Barnbidrag kunde få va inkomsbaserad.

Angående maten och skatten så tycker jag Sverige har sjukt högt skatt på ALLT. Det är verkligen helt lönlöst att ha ett företag i Sverige och försöka driva det lagligt. Man blir ju tokig. Arbetsgivaravgift är något som borde avskaffas då kanske fler vågade sig på att anställa folk. Lägre skatt än vad man betalar just nu.
    Mat i skolor/dagis kunde man få ta med sig hemifrån tycker jag. Funkar det i andra länder så borde det inte va så svårt även här i Sverige.

Privatiserade skolor/dagis är jag också positiv till dock ska ALLA följa skollagen som finns i Sverige. Inga religiösa friskolor ska tillåtas.

Ja, det var lite vad jag tycker.

Ursäkta stavfel/slarvfel. Är nyvaken....
    Yo, som gammal bidragstagare kan jag ju säga att man absolut inte får sitta hemma och lata sig och bara håva in pengar. Om man inte är sjuk eller har andra åroblem så blir man totalt förnedrad, de skickar en på en massa vuxendagis eller praktiker där man jobbar ihjäl sig för 60kr om dagen typ
  • MrsAssault
    Anton Chigurh skrev 2011-07-25 11:35:00 följande:
    Fan va folk är gnälliga, dom som skrotar utdömda fartyg på Chittagongs stränder hade nog varit tacksamma för att vistas på ett vuxendagis istället för där dom "tvingas" arbeta idag. 

300 spänn i veckan !!!  Är det inte mer i ersättning ???

martinschibbye.se/BGD_article_001.pdf
    Asså jag vet inte vad man får nu men när det begav sig för mig fick jag 3000kr i månaden FÖRE SKATT och jag jobbade eller "praktiserade" heltid på dagis. Men det var typ hundra år sen, jag är lastgammal. Nästa gång jag fick bidrag skickade de mig på "jobbsökarkurs" där alla var typ retards, jag pallade en vecka sen skaffade jag jobb
  • MrsAssault
    MrsAssault skrev 2011-07-28 12:19:02 följande:
    Skit på er
    Eller NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ gör inte det, jag ångrade mig såfort jag tryckte på "posta" Förvånad
  • MrsAssault
    sumpbävern skrev 2011-07-28 17:28:07 följande:
    Jag lyckades faktiskt landa på IQ 134 på detta test. Så tänk dig för madame Flört

Om du har tid över (ca: 40min)

mensa.dk/testiq.xml
    Jag fick 121 men jag orkade inte hela eftersom jag har damp
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...