Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Druid skrev 2011-05-05 22:49:56 följande:
    Vad tråkigt det måste kännas för dig att den drömmen nu aldrig kommer att gå i uppfyllelse. Kan vi hitta en alternativ fastbindare åt dig?
    Vill du hjälpa mig att finna en fastbindare?
  • Nice Girl Wrong Place
    Druid skrev 2011-05-05 22:57:59 följande:
    Ja varför inte? Jag föreslår Ayman al-Zawahiri. Han är nog också något dominant. Eller vad tror du?
    Jäjd skrev 2011-05-05 22:51:18 följande:
    Snuskhumrar. Vet hut för fan.
    Nej, nej, det är du som är hummersnuskaren.
    Nja...han är inte lika het. Och jag gillar inte egyptier.

Välobserverat! Det är inte jag som är snuskot här.
  • Nice Girl Wrong Place

Jag avlider snart av uttråkan.
    Har inget att göra, inte en endaste föreläsning eller seminare förrän nästa vecka.
    Har inte ETT SKIT att göra.

Klättrar på väggarna snart. Byter gardiner, dammsugar, promenerar runt i förorten, målar naglarna, sitter på FL, pillar i öronen med tops, äter apelsin...

• Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2011-05-05 23:36:03 följande:
    Jag tänker ju inte ställa upp som slaktare iaf, däremot kan jag tala om att jag har varit med om mycket hemmaslakt, och det är tillåtet att slakta hemma, men du får inte sälja köttet, det skall konsumeras av dig själv i ditt eget hushåll.
    Du måste också kunna avliva (bedöva) kreaturet på ett korrekt sätt. Vi använde alltid kulgevär i pannan på gräsen eller tjuren, dom stöp direkt. Så Rose kan kränga tarmar bäst hon vill hemma på gården, bara hon följer mina direktiv ovan. No butcherlicens needed........
    Mmmm mina tremänningar brukar slakta lamm och bjuda familjen på hahaha, mycket gott!
    Men hur och vem bedömer om någon kan avliva på ett korrekt sätt? Det var där jag började jiddra om licens...
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2011-05-05 23:40:40 följande:
    Du kan ju alltid läsa en bra bok. Eller gå en utbildning i konsten att hoppa fallskärm. Har provat båda. Rekommenderas.

Tiden går fort oavsett, iaf om boken är spännande.  
    Ett utomordentligt förslag!
  • Nice Girl Wrong Place
    Druid skrev 2011-05-05 23:35:20 följande:
    Vi får väl fundera ut en gemensamt, eller hur? Hur har du det med förslag?
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 23:32:13 följande:
    Jag avlider snart av uttråkan.
    Har inget att göra, inte en endaste föreläsning eller seminare förrän nästa vecka.
    Har inte ETT SKIT att göra.

Klättrar på väggarna snart. Byter gardiner, dammsugar, promenerar runt i förorten, målar naglarna, sitter på FL, pillar i öronen med tops, äter apelsin...
    Berätta något pinsamt som du har gjort nyligen, så jag kan (hån)skratta åt dig en smula. Tungan ute
    Jag gjorde något pinsamt idag faktiskt...
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...