Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

I Blackrose I skrev 2011-05-05 17:59:25 följande:
    Just den serien är jag inte förtjust i alls. Jag gillar Bad guys look kort och gott men dom ska vara snygga. Inga oljiga, illa luktande typer utan det ska vara jeans/T-shirt, Kostym, vältränad kropp, välvårdad yttre, stråla manlighet och ha en grov manlig röst.
    Bad guys?
    Rose de bilder på män du klistrade in i vår PK tråd var riktiga prettyboys!!!
    Du och Jaded = Prettyboys!!!!

Jag gillar händer, en man måste ha schysta händer...och han måste vara lång. Och allra helst äldre.
  • Nice Girl Wrong Place
    Mandi74 skrev 2011-05-05 18:02:34 följande:
    Sheldon Cooper..
    Nej tack.
    Jag tänker.
    Pojke.

Jag vill ha man.

Jag kan inte ens tänka mig Sheldon göra något snuskigt. Jag vill ha en man som bara osar manlighet och ödmjuk överlägsenhet...(ja det finns!)
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-05-05 18:05:50 följande:
    Ja, Bad guys. Hur ska jag förklara? Players? Eeeeeee, jag fixar inte töntiga karaktärer, undergivna killar, killar man ska bestämma åt då lackar jag ur. En kille ska veta vad han ska göra. Alltså vara en MAN. Åh, va feministerna skulle vända sig i sina gravar om dom fick se vad jag skriver.

Ja, händer ja. Små händer på killar är avtändande till max. Jag gillar också äldre.
    Ja! Ja! Ja!

Jag håller med! {#emotions_dlg.flower}
    Skit i feministerna säger jag...
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-05-05 18:07:33 följande:
    Jag vill ha motstånd i en relation. Vill ha intellektuellt motstånd. Vill ha en man som kan argumentera skiten ur mig och inte backa ur så fort jag sätter igång som ja ni ser hur jag gör här på FL.
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-05-05 18:10:20 följande:
    Dom jag har hatkärlek till här på FL är egentligen dom som har gett mig motstånd i en diskussion. Rätt avtändade med killar som säger "Ja, du har rätt. Vi låter det va" Då tröttnar jag rätt fort på människan.
    Samma här. Förutom en då, men han har gett många andra (dig bl a) ordentligt motstånd hahaha och han ger mig ordentligt motstånd utanför FL's värld.
    Finns så många fler jag inte vill nämna i tråden, men jag förstår precis vad du menar.

Stockholmssyndromet bad.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...