Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Druid skrev 2011-05-17 22:23:07 följande:
    Ommen asså Roz . . . NDU betyder ju Nära dödenupplevelse men det betyder också Nationaldemokratisk ungdom. Jättekul. Tills ingen tyckte att det var jättekul. Skrikandes
    Jag skrattade...lite.
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-17 22:25:22 följande:
    Fick en rejäl anfall imorse men jag är ju för envis/tjurskallig för att bara lägga mig ner och ta det lugnt.

Förresten har du läst diskussionen mellan mig och TSW?

Det blir "bra" tills imorgon eller iallafall normal-tillstånd.
    Usch och fy men tufft av dig att hålla igång trots det.

Nej, jag har inte läst diskussionen denna gång. Jag får oftast ont i magen
    Men jag kan göra det ändå. Kan du lägga ut länken en gång till är du snäll? 
  • Velour
    Druid skrev 2011-05-17 22:25:33 följande:
    Äsch det var nog meningen att den skulle hittas. Mer som en slags markering, liksom.
    Ja, ett litet pojkstreck bara.
  • Velour
    Druid skrev 2011-05-17 22:33:28 följande:
    Men nu låter du ju som Jerzy Snickesnacki när han menade att det var ett pojkstreck bara, när några syrianer sköt med en kpist mot polisstationen i Slöddertälje.
    Jamen är inte all terrorism bara pojkstreck? Lite flaggbränning här och där och nån bomb gömd nånstans. Spännande och roligt ju!
  • Velour

Man borde ju införa den som lek! "Hitta bomben". Ett roligt tidsfördriv.

• Velour

På tal om gud, varför brölar man gud när man har sex? När kom han in i bilden egentligen?

• Velour
    Jäjd skrev 2011-05-17 22:45:51 följande:
    Jag har nog aldrig brölat om gud Förvånad
    Inte jag heller. Men alla andra verkar göra det. Fast är det inte lite smickrande ändå, att vara gud just då, att folk ropade upp DITT namn under sexakten?
  • Velour
    Druid skrev 2011-05-17 22:47:28 följande:
    Faktiskt, nu när du säger det, så kan jag påpeka att jag liksom, tyckte lite syn dom Usama bin Ladin när han blev skjuten.
    Ja, det var lite orättvist där. Man borde istället ha uppmanat honom att göra som många av hans lärjungar gjorde, sätta bombbälte på sig själv och BOOM! På så sätt skulle han också få sina eviga 72 jungfrur. Tänk att de berövad honom detta, stackarn.
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-17 22:48:16 följande:
    Det gör jag ja...

Orgasm:

"OOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHH FUUUUUUUUUUUUUUUUCK HERREGUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH (namn)"
    bröl.
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-17 22:50:38 följande:
    Tror den som skapar brölandet hellre uppskattar att få credden *rodnar*
    OMG, är du gud? Heil Jaded!

Eller säger man så?Obestämd 
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...