• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • Druid
    I Blackrose I skrev 2011-05-10 23:44:51 följande:
    Måste gå. Ha nu en trevlig kväll/natt och förhoppningsvis slutar du vara nationalist en vacker dag (Vägrar tappa hoppet).

Shab khosh! (Shab be kheyr är arabmodifierad)
    Shab bekheyr va khab hay e khoob bebini!
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-05-10 23:46:10 följande:
    Det gjorde fruktansvärt ont men värt det. Verkligen. Det bästa jag har gjort. Brukade annars vaxa.

Måste gå. Gonatt tjejen och välkommen hit. Du kanske kan klura ut hur Druid gör.

{#emotions_dlg.flower}
    Ja alltså jag vaxar, men bara på sommarhalvåret, hade jag råd skulle jag lasra bort bort allt för alltid...
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-10 23:46:10 följande:
    Det gjorde fruktansvärt ont men värt det. Verkligen. Det bästa jag har gjort. Brukade annars vaxa.

Måste gå. Gonatt tjejen och välkommen hit. Du kanske kan klura ut hur Druid gör.

{#emotions_dlg.flower}
    Skönt att bli av med skiten. Jag har inte råd bara. Och hade jag det skulle jag inte våga

Godnatt  
  • Druid
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-10 23:39:40 följande:
    Bra...Druid har säkert så det räcker för er båda.
    Okej, nu hamnade du faktiskt på min likvideringslista. I nuvarande takt så beräknas ditt frånfälle ske klockan 14:43 den 9/12 2023.
  • Nice Girl Wrong Place
    Druid skrev 2011-05-10 23:49:57 följande:
    Okej, nu hamnade du faktiskt på min likvideringslista. I nuvarande takt så beräknas ditt frånfälle ske klockan 14:43 den 9/12 2023.
    Ok, vad föredrar du?
    Att jag tror att du har hår på pungen eller inte?
  • Druid
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-10 23:50:43 följande:
    Ok, vad föredrar du?
    Att jag tror att du har hår på pungen eller inte?
    Jag föredrar nog att du låter uppmärksamheten vandra annorstädes än till mina genitalier. Skäms
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-10 23:47:29 följande:
    Jag vet inte
    Vi träffas alltid, alltid, i diskussioner med JTA, har du märkt det? Hahahaha...jag blir liksom distraherad...
    Hahah, det har jag faktiskt inte märkt, att det alltid är i diskussioner med JTA vi möts, men well observed
    Nu kommer jag nog att börja lägga märke till det, haha!

Men jättehäftig tråd du har skapat! 
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...