Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nu ska jag titta på ett program på TVFakta om barn med ett sjätte sinne. Take care for now!

• Velour

Mmm, lite svår är han alltid.

Fam.Cooper, wish you luck!  

• Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-17 20:24:44 följande:
    Men brudar!!!!!

Vad är era problem med Blueblood!?
    Han är helt klart en av mina favoriter på listan.
    Nu kan du ha honom heeeelt för dig själv
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-17 20:30:39 följande:
    Nja, min lille är superallergisk mot katter. Tyvärr. Hundar går tydligen bra. Förstår inte. Läkaren sa att det kanske är något med lukten/saliven som han inte tåler men hundar går bra. Längtar tills jag får min lilla sötnos.

Vad är det för något? Alltså katten? En hona eller hane?
    En ljuscreme hankatt Fast vi måste kastrera honom inom ett år, stackaren...

Synd med allergin så du inte kan skaffa dig en katt, men så länge du njuter av hundar också så är det ju bra  
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-17 20:30:39 följande:
    Nja, min lille är superallergisk mot katter. Tyvärr. Hundar går tydligen bra. Förstår inte. Läkaren sa att det kanske är något med lukten/saliven som han inte tåler men hundar går bra. Längtar tills jag får min lilla sötnos.

Vad är det för något? Alltså katten? En hona eller hane?
    Glömde skriva att det är en vanlig bonnkatt.
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-17 20:33:13 följande:
    Du kan ha honom för dig själv.
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-17 20:33:53 följande:
    Nja, jag ligger ju under de två. Drömmer
    Hmm, okej. Nice view from down under
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-17 20:36:05 följande:
    Ja om du vill ha honom som innekatt annars blir dom lätt deprimerade om dom är utekatter och inte får ja-vad-heter-det när det gäller djur? Löpa?

Har haft katt när jag var liten. En norsk skogskatt som hette Málos. Älskade den katten.
    Norska skogskatter är så vackra! Hade du henne ända tills hon dog eller?

Mmm, det är för hans eget "bästa" som jag måste kastrera honom. Såhär är det, kattmamman bodde hos en gammal och blev gravid. När hon födde kattungarna kunde inte tanten ta hand om dem alla, men istället för att döda dem eller något annat bad hon ett katthärbärge att ta hand om kattfamiljen i hopp om att folk skulle köpa kattungarna. När alla kattungar har hittat hem ska kattmamman steriliseras och återvändas till tanten.

Så nu har vi köpt en av kattungarna. Då ingår det i kontraktet att vi måste kastrera kattungen samt märka honom med nåt serienummer och sedan ge informationen om kastrering och "numrering" till katthärbärget. 
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-17 20:36:57 följande:
    Ja men jag hoppas att inga vätskor behöver vidröra mig
    Du kan ha på dig såna där duschmössor som man hade på 80-talet. Såna där som hela huvudet fick plats i men som hade ett fönster för ögonen.
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-17 20:37:44 följande:
    Hehe, ja där tänkte vi lika. Skulle alla gånger välja Druid istället för BB.
    Ja Cool
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...