Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Noun skrev 2011-05-16 22:08:34 följande:
    jo
    Ah, men då svarade jag rätt. Ja, han kanske aldrig har råkat ut för att bli omtyckt och att det då varit väldigt traumatiserande...
  • Velour
    TheCoopers skrev 2011-05-16 22:11:50 följande:
    hahhaha men kolla den här ungen !

" target="_blank">

Ska man bli en professionell booty shaker så måste man börja tidigt!
  • Velour
    Noun skrev 2011-05-16 22:12:18 följande:
    Godnajt fokes!
    Dånt lett de bedbögs bajt.
  • Velour

Nice Girl, kommer du ihåg den där dumskallen som jämt skrev "serru" och liknande i sina inlägg? Hon som jag hamnade i dispyt med? Du använde hennes "serru" rätt ofta i en annan tråd, om du kommer ihåg.

• Velour
    Jäjd skrev 2011-05-16 22:13:58 följande:
    Huvudet på spiken serru.
    AJ!!
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-16 22:24:48 följande:
    Serru =)
    När du skrev "serru" ett par inlägg uppåt så kom jag på att tänka på den där dumskallen som jämt skrev det. Nu står ni på helt olika nivåer vad gäller intelligens och intellekt så jag skulle verkligen inte vilja komma att tänka på henne, men det gjorde jag ändå. In fact, hon står nog inte på en nivå alls, utan hänger fritt i luften. Så blåst var hon...
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-16 22:30:25 följande:
    Källa på det =) ?
    Haaaaaaaaa, du kom ihåg!

Och den frasen slängde hon med också, hela tiden! Eller kanske var det så att det var just källa-frasen hon var känd för...? 
  • Velour
    Quintus Zebra skrev 2011-05-16 22:33:11 följande:
    Nyss varit ute och sprungit. Gott!

Har jobbat mycket några dagar.

Kikar bara in och kollar vad ni har för er...
    Hej! Det låter fint

Vi snackar skit bakom ryggen på andra. Typiskt tjejaktivitet med andra ord. 
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-16 22:34:27 följande:
    Hahaha ja vi hade mycket kul åt henne... Skäms

Ett gravt fall av Tourettes led hon av också, om man ska basera sin FL-diagnos på inläggen (och det ska man ju)
    Hahahha, kommer du också ihåg henne?

Jamen herregud, sådana upprepningar på ord. Till slut tappade de orden...hmm...vad är det man säger när ett ord används så ofta att det till slut inte betyder något längre? 
  • Velour
    Quintus Zebra skrev 2011-05-16 22:48:47 följande:
    Haha, låter mysigt.

Låt inte mig störa. Jag har jobbat på arbetsplatser med nästan bara medålders kvinnor så jag är van Glad

(Min PK-åsikt är dock att män skvallrar minst lika mycket, bara om andra saker. Sorry, men min PK-drift är så inpräntad att jag inte kan hindra mig själv Flört)
    Vad bra. Då är vi kärringar hela bunten
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...