• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • Druid
    Noun skrev 2011-05-09 23:31:01 följande:
    Nja, jag var själv tämligen säker på att jag skrev på svenska.
    Fast du skrev Kanada med C. Och vi vill ju ogärna anpassa stavningen efter kanadickernas önskemål liksom, för de är dumma, jättedumma. De vann ju!  Gråter
  • Nice Girl Wrong Place
    Druid skrev 2011-05-09 23:38:13 följande:
    Du menar att vi behöver fler invandrare i landslaget så att spelarna inte sjunger nationalsången längre och inte känner att de direkt behöver anstränga sig när de spelar för landslaget? Skrikandes

Jag ska visst hålla andan. Jag kan göra det i säkert i alla fall två minuter.
    Tyvärr finns det ingen smiley som rullar med ögonen, men om det fanns det skulle jag använda den.

Kan du hålla andan i 2 minuter? Du kommer ursäkten om 5!
  • Druid
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-09 23:39:40 följande:
    Tyvärr finns det ingen smiley som rullar med ögonen, men om det fanns det skulle jag använda den.

Kan du hålla andan i 2 minuter? Du kommer ursäkten om 5!
    Tycker du att två minuter är lite eller? Jag kan öva. Fem minuter låter lite väl dock. Vi borde mötas halvvägs i alla fall.
  • Noun
    Druid skrev 2011-05-09 23:39:33 följande:
    Fast du skrev Kanada med C. Och vi vill ju ogärna anpassa stavningen efter kanadickernas önskemål liksom, för de är dumma, jättedumma. De vann ju!  Gråter
    Ja, j*vla nationalister!!!
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Nice Girl Wrong Place
    Druid skrev 2011-05-09 23:40:52 följande:
    Tycker du att två minuter är lite eller? Jag kan öva. Fem minuter låter lite väl dock. Vi borde mötas halvvägs i alla fall.
    På tal om det...
    Om du inte visar din kattbild snart kommer jag tro att du egentligen har en minigris...
  • Quintus Zebra
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-09 23:36:39 följande:
    Hahaha!
    Jag är jättebra på att känna på mig konstiga saker. Jag kan inte förklara det på annat sätt.
    Du bara "känns" blond...
    Är det en komplimang? Flört

Haha, ja du verkar ha talang för det där.

Tänkte en sekund att jag kanske hade skrivit om min gymnasietid i nån tråd, då nazisterna på skolan ställde sig upp och gjorde hitlerhälsning (eller bara ställde sig i givakt om nån lärare var i närheten) när jag gick förbi, eftersom jag var enligt dem det mest "perfekta ariska exemplaret" på skolan...

Tänk om de hade vetat att jag var en "landsförädare" redan då. Haha...
  • Noun
    Quintus Zebra skrev 2011-05-09 23:46:16 följande:
    Är det en komplimang? Flört

Haha, ja du verkar ha talang för det där.

Tänkte en sekund att jag kanske hade skrivit om min gymnasietid i nån tråd, då nazisterna på skolan ställde sig upp och gjorde hitlerhälsning (eller bara ställde sig i givakt om nån lärare var i närheten) när jag gick förbi, eftersom jag var enligt dem det mest "perfekta ariska exemplaret" på skolan...

Tänk om de hade vetat att jag var en "landsförädare" redan då. Haha...
    Jag behöver inte göra hitlerhälsning för att få hålla med dom väl?
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Quintus Zebra
    Druid skrev 2011-05-09 23:38:13 följande:
    Du menar att vi behöver fler invandrare i landslaget så att spelarna inte sjunger nationalsången längre och inte känner att de direkt behöver anstränga sig när de spelar för landslaget? Skrikandes

Jag ska visst hålla andan. Jag kan göra det i säkert i alla fall två minuter.
    Sorry, nu kommer jag och stör.

Ignorera mig om jag är i vägen...

Men följer du fotboll?

Tänkte du kunde kolla upp hur det gick för t.ex. Frankrikes multikulturella landslag 1998 eller Tysklands senast i Sydafrika? I Tyskland hade man innan VM just den där debatten om att spelarna inte sjöng med i nationalsången, och det gick ju ganska bra ändå Glad
  • Quintus Zebra
    Noun skrev 2011-05-09 23:48:26 följande:
    Jag behöver inte göra hitlerhälsning för att få hålla med dom väl?
    Nej, tack!

Jag blir illamående bara jag tänker på dem. Nu i efterhand tycker jag det är lite komiskt, på nåt vridet sätt. Men då var det inte roligt alls. Man ville ju inte bli sammankopplad med dem direkt.

Vara bara så där härligt anti-nationalistisk som du är. Det räcker för mig Glad
  • Noun
    Quintus Zebra skrev 2011-05-09 23:52:19 följande:
    Nej, tack!

Jag blir illamående bara jag tänker på dem. Nu i efterhand tycker jag det är lite komiskt, på nåt vridet sätt. Men då var det inte roligt alls. Man ville ju inte bli sammankopplad med dem direkt.

Vara bara så där härligt anti-nationalistisk som du är. Det räcker för mig Glad
    Great! Då nöjer jag mig med att säga att du är det perfekta exemplaret och lämnar eticitet därhän.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...