Inlägg från: Jäjd |Visa alla inlägg
  • Jäjd

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-20 22:18:03 följande:
    Underbart.
    Var inte din gamla ugn ganska blaj? 
    Den var en kvarleva från tiden då dinosaurierna vandrade på denna jord. Eller nåt.

Så underbar ska det bli, ja. Guuuud jag längtar perverst mycket.  
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-20 23:39:42 följande:
    Jag har exakt 3684 meddelanden i min inbox.
    Kan det vara ett slags rekord?
    Och då hann jag radera typ...5 sidor innan jag fick för mig att räkna...  

Något slags, ja.
    Jag har 2800 nånting inboxen men det är rensat och då bara från en och samma person...
    4700 nånting i utkorgen. Men där har nog inte rensat så bra. Jobbigt.
    Det borde finnas fler funktioner så man slipper göra det en och en och sida för sida.    

• Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-21 00:02:38 följande:

Mmm jag har också rensat, 99% är från en person, resten från löst drägg (puss sumpis if you're out there...).
    Utkorgen 4900 haha...vad f-n gör jag egentligen? Min utkorg har jag aldrig rensat, men det borde jag...

Visst borde det finnas fler funktioner!? Att gå igenom typ 300 sidor sida upp, sida ner, är liksom döden.

Ja det blir ju att man inte gör det. Men FL är efterblivet in sooo many ways.
  • Jäjd
    I Blackrose I skrev 2011-08-21 18:16:49 följande:
    Du är för snäll gumman. Helt underbar snäll. Menar varje ord.

Äh, det var bara kul och ge dom lite på käften.

Ja oh så du gav på käften. Solig
  • Jäjd

Det här är en smula patetiskt. Det kan alla enas om eller hur?

Rose, you give as good as you get men ändå är det alltid du som är offret som samtidigt "slår alla på käften" vad nu det ska betyda.
    Varför inte bara tagga ner?   

• Jäjd
    I Blackrose I skrev 2011-08-21 18:28:05 följande:
    Jaded jag har inget intresse av att föra en diskussion med dig. Hur jävla fucking svårt är det att förstå detta. Du är finito för mig.

Nej, jag anser mig inte var ett offer. Hur fick du till det? Kommer aldrig vara ett offer men har inget utbyte av att föra en diskussion med en människa som inte har en gnutta empati isig eller sympati för den delen. Capisce?

Varför svarar du mig då?

Har jag ADHD? Nej det var lågt. Varför anser du att jag inte har en gnutta empati eller sympati i mig? Som sagt, jag gillar de sidor av dig som är trevliga men det du visar upp i analystråden just nu är beyond repair liksom.  
  • Jäjd

Jag tror ingen hade nåt egentligt problem med att ni hade lite kul i tråden, det har andra också haft, men jag uppfattade svaren på Bellas fråga om tråden som just skämtsamma. Men det uppfattade nog inte Rose eftersom hon smällde som en övermogen tomat.

• Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-22 21:10:28 följande:

Mmmm mmm samma här.
    Jag har märkt (bättre sent än aldrig) att det är sjukt svårt för mig att finna folk jag gillar på riktigt. Men ju fler människor jag möter i mitt liv, desto mer människofientlig blir jag. 

Det finns i mitt liv en handfull människor som jag verkligen gillar.

De flesta är självupptagna, saknar självdistans och är bara allmänt bittra och tråkiga.     
    FörvånadRynkar på näsan
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-22 23:19:42 följande:
    Jo - en del vill jag ha under skinnet. Men ytterst få.

*Lider av sömnbrist* 
    *kryper under skinnet och stööööör*

Nejdå. Jag vet nog vem du syftar på. Men hatar du mig nu?  
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-22 23:43:09 följande:
    Och Jaded - gört!!!

Doin´it
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...