Inlägg från: Jäjd |Visa alla inlägg
  • Jäjd

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

stortå skrev 2011-08-06 14:55:37 följande:

Se där, kan garantera att min allmänbildning överstiger din. Har du högre utbildning?
    Vad synd att du redan sabbade det där. Högre utbildning garanterar god allmänbildning alltså?  

Vad krävs för att lära sig behärska språket då menar du eftersom jag förmodar att du med detta vill påvisa din bildning?  
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-06 14:58:56 följande:
    Har jag missat sumpis kukbeskrivning!?
    Beskriva as in längden vill jag minnas. *tvättar minnet med tvål och citronsyra*
  • Jäjd
    sumpbävern skrev 2011-08-06 15:00:06 följande:

Saker kan utvecklas till både det ena och det andra på udda forum. Så du menar att jag trillade in på FL för dssa orsakr?
    Ärligt talat är detta inget jag funderat över. Tån berättade att han fann FL genom att söka på sex, vilket är helt i linje med de flesta dräggen till män som härjar här.
    Du är säkert inget undantag baserat på hur jag "känner" dig.

Men vill du berätta så varsågod, jag ska visserligen göra nåt annat nu.    
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-06 15:06:17 följande:
    Ja jag börjar på allvar äcklas över alla kåta män här.
    Inget fel med kåthet, men alltså...desperation bara stinker kattskit blandat med magsjuketoalett.

Så är det, ja.
    Jag tycker inte de ska sitta här och bli så jävla upprörda. Det kunde de kanske fått bli om saker vore tvärtom men faktum är att det är män och i huvudsak män som kåtar upp sig på såna här ställen, ofta helt jävla skamlöst också.
    Män fattar aldrig skillnaden mellan skämt och allvar, nyanser är nåt helt nytt för vissa.

Blä.    
  • Jäjd
    stortå skrev 2011-08-06 15:09:41 följande:

Om du läser igen så ser du en punkt mellan meningarna. Gjorde inte nytt stycke för att det hänger ihop med följdfrågan som kommer. Trodde du var läskunnig.
    Nja, jag har en utbildning men jag föraktar yrket som jag läst till. Jag är kollektivanställd och mår riktigt bra av att slippa tjafset bland akademikerna. 
    Okej du bara råkade påstå att din utbildning överstiger min och samtidigt fråga mig om min? Sweet.
    Det är annars alltid så människor gör som inte har så mycket att stå på så de tror det enda rätta är att försöka mosa till med sin examen och därmed vinna hela argumentationen.

I verkligheten fungerar det inte så. Men bra att du trivs med ditt nuvarande arbete.    
  • Jäjd
    stortå skrev 2011-08-06 15:16:04 följande:

Till skillnad från dig?
    Tar följdfrågan senare. Måste tyvärr sova en stund, blev inte många timmar i natt av olika anledningar.  
    Ja jag ser skillnad mellan skämt och allvar när det kommer till att snacka snusk och annat på FL. Det gör inte de flesta männen här dock.

Sov gott.  
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-06 15:31:44 följande:
    Patois-bruttan är tillbaks

"a, jag menar allt, men jag nämde friidrott eftersom där kunde även du se, men du säger först att svarta inte är bättre där, sen säger du att dom inte har något annat val än att bli bäst :S

Jag har levt med en svart i fyra år, och jag ser ju att dom tänker bättre overall, har lättare med allt...

Svarta killar ger bättre sex än vita.... Jamaicaner är överlägset bra i sängen..."
    Chockerande!
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-06 15:36:48 följande:
    "Dom svartas hjärna fungerar tydligen bättre. De delar med sig och är generösa i allt. Medans vita måste vara efterblivna och säger det här är mitt. Nej dom säger det inte ens till dig för det vågar dom inte, dom snackar med varandra om det..."

Hon är helt fantastisk! 

Jag är dock övertygad om att hon inte trollar utan helt enkelt bara är "mentally disabled" Drömmer 
  • Jäjd

Jag är sjuk och vill blogga om min sjukdom men kommer inte in på bloggen, dessutom ösregnar det och jag blev nu sugen på pannkakor med blåbär och glass!

Maria?  

• Jäjd
    Anton Chigurh skrev 2011-08-07 19:02:45 följande:
    Och visst är NG en underbar kvinna. Även om hon har uppenbara brister i sin politiska perception.
    Det här var bland det slemmigaste och mest världsfrånvända jag läst på länge. 

Inte för att sabba the mood men vari ligger bristerna i hennes "politiska perception"?  
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...