Inlägg från: Jäjd |Visa alla inlägg
  • Jäjd

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

stortå skrev 2011-08-06 13:47:36 följande:
    Hur många år tog det innan du kom på detta?
    Jag googlade nåt om sex och vips så kom fl upp och jag blev medlem. Kåta jävlar var det ja... 
    Shit vad stört.
  • Jäjd
    stortå skrev 2011-08-06 14:09:24 följande:
    Du har nog rätt. Kom att fundera på vad du gör här egentligen. Ingen bryr sig vad du skriver eller tycker. Bättre forum för dig borde kanske vara Stallet eller nåt. Jag vet inte men din mentala nivå tycks ligga där

Varför så aggressiv? Jag hittade ju inte hit genom att googla sex. Ska jag ljuga eller? 

Vad känner du själv att du bidrar med till forumet (eftersom du undrar vad jag gör här som om denna tråd är den enda jag besöker)?  
  • Jäjd
    sumpbävern skrev 2011-08-06 14:33:49 följande:
    Hahaha, the Fitt-slicker har uttalat sigGlad
    Jag förstår att det här med fittslick är något helt nytt och fascinerande för dig.
  • Jäjd
    stortå skrev 2011-08-06 14:35:48 följande:

Japp, helt utan poäng, som vanligt.
    Såja. Det var väl inte så farligt? Du skrev ju faktiskt att du googlade sex och fann FL. Jag gjorde det inte och tycker det är ett beteende som jag skulle vilja kalla "kåt snuskgubbe använder webben".

Inget att grina över.  
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-06 14:42:49 följande:
    Ok.

Jag ska göra en jämföresle.
    Dvs, leta upp dina och sumpens geniala inlägg, samt Jadeds i diverse trådar.
    Så vi kan få en skön överblick.
    Det var ett bra tips. Glad
  • Jäjd
    sumpbävern skrev 2011-08-06 14:46:12 följande:

Nu är du orättvis. Jag kan nog skrapa ihop 10 inlägg där Jabba bara vill få pussy. Hur skulle det få henne att se ut utåt?
    Sure. 10 inlägg där jag vill få pussy, ibland även kuk. Men jag tycker väl att 10 inlägg inte säger så mycket mot 10 000 andra helt normala skitlösa och allmänt intelligenta inlägg.
    Jag antar att du inte förstår eftersom du bara rört dig i 5 sd-trådar där ditt huvudsakliga mål varit att ragga. Tån har man noterat i ungefär samma antal där hans verbala färdigheter och allmänkunskap är rent bedrövliga.

• Jäjd
    sumpbävern skrev 2011-08-06 14:47:05 följande:

Det bevisar väl bara vem av oss som inte ringer flämtande luder om nätterna?
    Jag känner även till vilka länder som har laglig prostitution, det innebär inte att jag nyttjat tjänsten.

Förstår du?

Men jag inser att din allmänbildning sträcker sig till sådant du behöver dagligen. Öl, fjärrkontroll och hushållspapper.    
  • Jäjd
    sumpbävern skrev 2011-08-06 14:53:49 följande:

Hahah, jag är inte på några forum varken för att ragga eller visa att jag skulle vara intelligent.
    Nej det är klart. Det är därför du beskriver ditt könsorgan i tråden och blir kåt av bröstavatarer
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...