• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • Druid
    Jäjd skrev 2011-05-08 22:13:16 följande:
    Alltså kneel okej men... worship? Förvånad
    Worship me, and all thy wishes will come true.
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-08 22:14:30 följande:
    Det hör till.
    Ja jag tar dig på orden. Om jag nånsin ska ta någon på orden så är det dig här och nu.
  • Jäjd
    Druid skrev 2011-05-08 22:14:34 följande:
    Worship me, and all thy wishes will come true.
    Kan du hålla ditt ord?
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-08 22:15:28 följande:
    Katter varken stinker, dregglar eller hårar speciellt mycket om man tar hand om deras päls, de är mjuka, coola, självständiga, lekfulla och underbart gosiga.
    Nej dregglar gör de små satarna inte men de spyr ju illgröna blaffor när de käkat upp ens krukväxter. Kul?
    Hårar gör de så in i helvete.
    Gosiga? Nej de kan när som helst vända sig om och hugga. Kan ej slappna av med en katt i knäet.
  • Nice Girl Wrong Place
    Jäjd skrev 2011-05-08 22:17:10 följande:
    Kan du hålla ditt ord?
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-08 22:15:28 följande:
    Katter varken stinker, dregglar eller hårar speciellt mycket om man tar hand om deras päls, de är mjuka, coola, självständiga, lekfulla och underbart gosiga.
    Nej dregglar gör de små satarna inte men de spyr ju illgröna blaffor när de käkat upp ens krukväxter. Kul?
    Hårar gör de så in i helvete.
    Gosiga? Nej de kan när som helst vända sig om och hugga. Kan ej slappna av med en katt i knäet.
    Min katt äter inga krukväxter...
    Alla katter hårar olika mycket, det beror på ras och hur man tar hand om pälsen.
    Katter är goda människokännare
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-08 22:18:17 följande:
    Min katt äter inga krukväxter...
    Alla katter hårar olika mycket, det beror på ras och hur man tar hand om pälsen.
    Katter är goda människokännare
    Okej. Går och hänger mig.
  • Druid
    Jäjd skrev 2011-05-08 22:17:10 följande:
    Kan du hålla ditt ord?
    Ifall jag verkligen vill så.

Men nej, nu får ni snart försöka överleva utan mig ett tag. Jag ska försöka rekonstruera min mormors sockerkaksrecept i mitt minne.

Förresten Jaded, vad innebär ditt nick, att du är en cyniker? Flört
  • Jäjd
    Druid skrev 2011-05-08 22:19:51 följande:
    Ifall jag verkligen vill så.

Men nej, nu får ni snart försöka överleva utan mig ett tag. Jag ska försöka rekonstruera min mormors sockerkaksrecept i mitt minne.

Förresten Jaded, vad innebär ditt nick, att du är en cyniker? Flört
    Låter ju hyfsat lovande. Bara hyfsat dock.

Varför har du inte handlat så du kan baka mitt ägande recept idag? Framförhållning betyder inget för dig eller?

Ja.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...