Inlägg från: Noun |Visa alla inlägg
  • Noun

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

I Blackrose I skrev 2011-05-07 22:33:57 följande:
    Jag är här som sagt 6 månader till med undantag 3veckor i Sommar då jag åker ner till Iran igen. Ska fixa en fristad hemma hos pappa så jag kan sitta i lugn och ro och "chatta" med er. Det ska väl gå att fixa på något sätt. (Försöker intala mig själv att det blir bra)
    Du kan väl träna honom åt mig? Om du klarar det utan att förstöra..? ;)
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    Druid skrev 2011-05-07 22:43:52 följande:
    Finns det ens "blattar " i Slovakien? Miroslav Satan sägs ju har zigena . . . umm, romskt blod i sina ådror. Men annars så är de väl slaver hela bunten. Och det vore väl ändå lite långsökt att kalla slaver för blattar? Drömmer
    Jag tänkte väl att du hade koll...
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    Quintus Zebra skrev 2011-05-07 22:38:22 följande:
    Ingen risk!

Jag har som sagt umgåtts med kåta halv- och helperversa killar i hela mitt vuxna liv, så jag är mer van än jag har låtsats om. Skillnaden med er är ju att merparten av er skulle kunna debattera ner mina machokompisar i fosterställning på ett par minuter.

Ni är ju inte bara dekadenta, ni är ju vettiga också!

Och i sådant sällskap hänger jag gärna.
    Sluta skyll på oss och polarna nu...
  • Noun
    Druid skrev 2011-05-07 23:49:59 följande:
    Jag kan inte rå för att folk älskar mig men önskar att de hatade mig. Drömmer
    Då är jag din dröm som blivit sann Kyss
  • Noun
    Druid skrev 2011-05-07 23:51:53 följande:
    Min dröm är sann den dag du bjuder mig på sockerkaka.
    Sweets for my sweets...
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 23:52:44 följande:
    Jag skulle inte ta det så långt...

Jaded och Bakis är nog sålda, men jag har högre krav.
    Såld? I denna tråd är det Zebran som gäller... Drömmer
  • Noun
    Druid skrev 2011-05-07 23:55:42 följande:
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 23:52:44 följande:
    Jag skulle inte ta det så långt...

Jaded och Bakis är nog sålda, men jag har högre krav.
    Ja, Bakis gick för två kameler och tre kilo salt. Jaded för tre getter och fyra kilo salt. Så det var tämligen billigt. För dig får jag nog ge minst det dubbla va?
    Right. Du var inte ens tre meter från inne, snarare halva jordklotet

Kyss
  • Noun
    Druid skrev 2011-05-08 00:03:23 följande:
    Inne? Jag är inne för tusan. Vad trodde du, att jag satt ute i på en hed och spanade upp mot stjärnhimlen?
    Vad annars? Har du ens ett hem?
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-08 00:04:20 följande:
    Om hon kommer, så kommer vi ju lugnt förlora Druid till Kramiz.
    Var är hon? *hojtar*
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-08 00:06:53 följande:
    Ersätt mjölken Druid,
    Do it! Tungan ute
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...