• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-08 11:57:06 följande:
    Äsch du har bara mms:at respektabla bilder.
    På tal om respektabla, har du kvar mms:et där jag suger av en cola calippo?
    Nej jag har ju inte det. Men du inspirerar mig ofta med dina mms, det ska du veta. Du får helt enkelt suga av en till?

Ja men vad har jag mmsat dig då? Det kan omöjligtvis finnas nåt opassande där, det kan jag bara inte tro.
  • Jäjd
    Quintus Zebra skrev 2011-05-08 11:58:27 följande:
    Haha!!!

Ja, då får hon ju inte tråkigt i alla fall Skrattande
    Hahaha.. nu snackar vi om nåt annat så att hon inte behöver se det där inlägget! *rädd*
  • Nice Girl Wrong Place
    Jäjd skrev 2011-05-08 12:02:29 följande:
    Nej jag har ju inte det. Men du inspirerar mig ofta med dina mms, det ska du veta. Du får helt enkelt suga av en till?

Ja men vad har jag mmsat dig då? Det kan omöjligtvis finnas nåt opassande där, det kan jag bara inte tro.
    Sms ser helt sjuka ut när man glömt sammanhanget. På gamla mobilen har jag kvar typ 2 år gamla sms.
    Ett exempel;

"Skägget är i Pressbyrån"
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-08 12:08:05 följande:
    Sms ser helt sjuka ut när man glömt sammanhanget. På gamla mobilen har jag kvar typ 2 år gamla sms.
    Ett exempel;

"Skägget är i Pressbyrån"
    Hahaha menar du att jag är skyldig till det?
  • Nice Girl Wrong Place
    Jäjd skrev 2011-05-08 12:10:06 följande:
    Hahaha menar du att jag är skyldig till det?
    Hahahaha nej! Det var min andra bitch Flört.

Nu har jag överfört bilder på ditt morotsstripiga hår, spretande tår under täcket, bara ben på balkongen, din stinkande väska, solbrända tuttar och en bild på min katt som surikat som jag måste visa Druid när han behagar dyka upp.

Tyvärr har jag lika familjeorienterade åtaganden idag och mitt baaarn kommer hem, men multitasking är ju mitt andranamn!
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-08 12:14:21 följande:
    Hahahaha nej! Det var min andra bitch Flört.

Nu har jag överfört bilder på ditt morotsstripiga hår, spretande tår under täcket, bara ben på balkongen, din stinkande väska, solbrända tuttar och en bild på min katt som surikat som jag måste visa Druid när han behagar dyka upp.

Tyvärr har jag lika familjeorienterade åtaganden idag och mitt baaarn kommer hem, men multitasking är ju mitt andranamn!
    Hahahaha.. åh herregud! Jag är så ledsen att jag varit tvungen att deleta allt ditt godis.

Ja du äger verkligen på multitasking... Obestämd Jag har också andra åtaganden idag. En hel del faktiskt. Lite seg bara.
  • Nice Girl Wrong Place
    Jäjd skrev 2011-05-08 12:18:31 följande:
    Hahahaha.. åh herregud! Jag är så ledsen att jag varit tvungen att deleta allt ditt godis.

Ja du äger verkligen på multitasking... Obestämd Jag har också andra åtaganden idag. En hel del faktiskt. Lite seg bara.
    Ja det är lite oförlåtligt faktiskt.
    Vi får väl se hur jag bearbetar detta.

Nu ska jag hänga tvätt ute (vilket gör mig lika upphetsad varje gång) och typ städa...
    Jag måste söka hjälp för mina fetischer.
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-08 12:23:34 följande:
    Ja det är lite oförlåtligt faktiskt.
    Vi får väl se hur jag bearbetar detta.

Nu ska jag hänga tvätt ute (vilket gör mig lika upphetsad varje gång) och typ städa...
    Jag måste söka hjälp för mina fetischer.
    Jag brukar blogga om mina. Finns ingen bättre hjälp att få Oskyldig
  • Nice Girl Wrong Place

Nu har jag vattnat alla blommor och dammsugit vardagsrummet.
    Det är så skönt väder...jag ska aldrig flytta från denna alldeles för lilla lägenheten med uteplats.
    Det finns nog ingen annanstans i SVÄRJÖ man kan få en lägenhet för ca 4000 i månaden med en stor uteplats med sol hela dagen

Priset man får betala för att bo med invandrare i förorten.

Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...