Inlägg från: Jäjd |Visa alla inlägg
  • Jäjd

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag skulle gärna bistå med vackra brudar men mobilt surf tillåter inte det. Inte här. Inte nu.

Men som redan nämnt, Angelina gör mig högst okåt. Hon ser bra ut på professionella modellbilder. Inte annars. Och aldrig mer än bara "bra".
    Hennes brist på former och fiskutseende gör det inte för mig.

Som även det sagt, kurvor, intensiva ögon, en utstrålning (precis som för män för min del), aldrig blonderat hår och aldrig "porrutseendet". Det hatar jag.

Gärna brunett eller nåt liknande. Tits ´n ass helt enkelt. Men det finns nog undantag till den regeln också. Cooper och jag borde varit tillsammans. Drömmer      

• Jäjd
    FamiljenCooper skrev 2011-07-20 13:37:34 följande:
    Ok så sluta bråka med Jaded ..

Ögonaböj !

Asså han är bara så frustrerad för att han inte kan få mig och han vill ha mig så mycket att han kvider.
    Normalt sett fungerar män så. Det de inte kan få sucktar de efter och är de dessutom retarderade så yttrar detta sig i att de försöker förolämpa gudinnan ifråga.

• Jäjd
    sumpbävern skrev 2011-07-20 13:57:13 följande:

Suktar stavas det Jabba..

Nä det gör det inte.

Men gör nåt åt ditt begär istället. Låt mig bara vara ifred. Jag är inte intresserad av dig, du får nöja dig med de andra här minus Cooper- alltså Nice G, Rose och Anton. Solig 
  • Jäjd

Gud vad den här tråden äcklar mig. Har det varit så här hela tiden under min bortavaro?

Och trevligt det måste för de här "männen" härinne som får en massa överkåta tanter över sig. *fördömer*

Kräks  

• Jäjd
    sumpbävern skrev 2011-07-20 14:13:12 följande:

Främlingsfientlighet är ett PK-påhitt. Man kan inte vara fientlig mot någon man aldrig har träffat.

Din okunnighet är chockerande. Det finns så många fel i det där uttalandet att jag dånar.

Tror bestämt att din status höjts till skyarna av kåta kvinnor helt utan hänsyn till vad du egentligen besitter för kvalitéter.

Lystring. Sumpis är ingen PI-gud.    
  • Jäjd
    sumpbävern skrev 2011-07-20 14:16:45 följande:

Äsch, du vill gärna ha min åderpåk mellan skinkorna. Du gnäller bara för att få kompisar.
    *klöks*

Detta är mina vänner. Det är därför jag talar om för dem att sluta dyrka dig. Det är fan vidrigt.
  • Jäjd
    sumpbävern skrev 2011-07-20 14:25:12 följande:

Äsch, jag är övertygad om att hon har behåring på fler ställen än du vill veta.
    Jag förstår att min kropp är något som ockuperar dina tankar Glad
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...