Inlägg från: Jäjd |Visa alla inlägg
  • Jäjd
    FamiljenCooper skrev 2011-07-20 11:22:32 följande:
    *hånglar*

ahahah ÅHHH GOOD .. jag är inte lite bi .. jag är väldigt mycket bi ... ganska homo faktiskt .. min sambo är en fas i mitt heteroliv hahahahhahahahahahahahaha
    Förvånad

Alltså.

Kom här. Vi måste ha sex.    
  • Jäjd

Jag har inget med varken latin eller kinesiska tecken. Tycker det signalerar brittisk wt-morsa med blå kajal och ica-blonderat hårt.
    Däremot har jag ju min wt-tatuering i svanken som lyder "forever"

Ja jag var 21 och befann mig på en nagelsalong i Santo Domingo i DR där jag lät en snubbe som lyssnade på Jim Morrison tatuera mig på detta vis.

Go figure...     

• Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-20 11:28:47 följande:
    Hahahahaaaa

Jag är nog ganska lite bi egentligen. Önskar jag var mer. Om jag får en släng av bisexualitet skulle det vara för att en man var inblandad. Kvinnor är vackra, men enbart jag och en kvinna i sängen är jag osäker på om jag skulle bli överdrivet kåt av. En kvinna och en man samtidigt däremot, mycket bra!
    Jag behöver den där ådriga saken...

Du är trist.
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-20 11:34:32 följande:
    Nej - jag älskar bara män lika mycket som jag avskyr dem.

Kvinnor har inga stora händer, muskulösa armar eller saken mellan benen och de kvinnor som har allt detta, är jag ej intresserad av.
    Jag skulle nog vara mer intresserad av kvinnor om jag kunde sätta på dem så att det kändes liksom...
    Du har helt enkelt aldrig insett hur kvinnor kan knulla varandra.

Men nu ska vi inte tjata om saken.  
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-20 11:58:38 följande:
    Jag tycker män är sexigare än kvinnor helt enkelt. Få kvinnor är riktigt heta...

Ja du behöver ju inte gilla kvinnor. Det är okej. Flört

Och vaddå för bekymmer? Rynkar på näsan  Du berättar aldrig nåt längre.
  • Jäjd
    FamiljenCooper skrev 2011-07-20 12:53:14 följande:
    hahahha "den där ådriga saken"  den behöver jag väldigt lite av rent sexuellt om jag ska vara ärlig .

Innan jag träffade min sambo hade jag i princip bara dejtat tjejer i flera år och hade ett förhållande med en tjej i 4 år innan . Jag hade absolut inte en tanke på att jag skulle bli tillsammans med en kille ... men så blev det

Jag tror att med rätt tjej skulle du glömma den där ådriga grejen ! hahahhahah
    Jag tycker så mycket om dig. Hjärta
    Män suger. Eller nä. De duger. I sällsynta fall är de underbara.  
  • Jäjd
    FamiljenCooper skrev 2011-07-20 13:05:29 följande:
    och jag dig !
    Hjärta

och håller med ! det är därför jag anser mig homo med lite heterotendenser
    Denna definition är fantastisk!
    *bondar och åter bondar*

Jag gillar för övrigt inte heller Angelina. Män som gillar hennes utseende går totalt bort för mig. Ja kvinnor också då Drömmer
    Hon är lite själva definitionen av vad jag INTE tänder på.     
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...