• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • Druid
    I Blackrose I skrev 2011-05-03 23:06:35 följande:
    Det är sandlådan. Chilla.
    Jag tycker helt enkelt att det är olämpligt. Jag börjar faktiskt förstå idéen bakom niqab och varför inte kyskhetsbälte och munkavel för tjejer? Flört
  • Jäjd
    Druid skrev 2011-05-03 23:04:26 följande:
    införande av muslimsk högtid-tråden. Men jag tror att du redan har sett det och svarat.
    Jäjd skrev 2011-05-03 22:45:15 följande:
    Jobbigt? Ställer kanske lite för höga krav på din prestanda så att säga.
    Du ska jämt få allting att vara snuskigt.
    Lägg dina klagomål i ett brev, gå och köp två frimärken baserat på vikt, slicka duktigt igen kuvertet och skicka det till bin Ladin.
  • Jäjd
    Druid skrev 2011-05-03 23:10:02 följande:
    Jag tycker helt enkelt att det är olämpligt. Jag börjar faktiskt förstå idéen bakom niqab och varför inte kyskhetsbälte och munkavel för tjejer? Flört
    Ok munkavle. Orka lyssna på sånt här någon längre stund men hur tänkte du kring kyskhetsbältet? Blir inte det lite kontraproduktivt?

För övrigt känns ditt proposal lite som kaka på kaka. Niqab kirrar allt det där.
  • I Blackrose I
    Druid skrev 2011-05-03 23:10:02 följande:
    Yeah yeah du ser inte ut att vara så oskyldig heller så spela inte dum.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • I Blackrose I
    Jäjd skrev 2011-05-03 23:13:39 följande:
    Ok munkavle. Orka lyssna på sånt här någon längre stund men hur tänkte du kring kyskhetsbältet? Blir inte det lite kontraproduktivt?

För övrigt känns ditt proposal lite som kaka på kaka. Niqab kirrar allt det där.
    Åååååh

Kirrar på persiska betyder ungefär kuka alltså in och utförandet av en kuk.
  • Druid
    Jäjd skrev 2011-05-03 23:11:57 följande:
    Lägg dina klagomål i ett brev, gå och köp två frimärken baserat på vikt, slicka duktigt igen kuvertet och skicka det till bin Ladin.
    Men . . . men, men  bin Ladin är ju död. Förvånad
    I Blackrose I skrev 2011-05-03 23:14:01 följande:
    Yeah yeah du ser inte ut att vara så oskyldig heller så spela inte dum.
    Ser ut? Du har alltså tjuvkikat. Flört
  • I Blackrose I
    Druid skrev 2011-05-03 23:17:26 följande:
    Ser ut? Du har alltså tjuvkikat. Flört
    Mäh, varför tror du jag skrev "Jag är Lost" i en tidigare inlägg? Obestämd Och du ville inte bli kallad för Mongo? Tungan ute
  • Druid
    I Blackrose I skrev 2011-05-03 23:18:55 följande:
    Mäh, varför tror du jag skrev "Jag är Lost" i en tidigare inlägg? Obestämd Och du ville inte bli kallad för Mongo? Tungan ute
    Du skrev det för att du öh, för att du är bög? Obestämd
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...