• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • Nice Girl Wrong Place
    Quintus Zebra skrev 2011-05-07 23:17:19 följande:
    Haha, sorry. Vet faktiskt inte var man hittar överseriösa manliga debattörer så här dags på en lördag. Tänkte på vof.se, men det verkar vara helt dött där.

Har en lillebror som garanterat är vaken, men han är varken debattknarkare eller seriös så det är inte så mycket hjälp. Flört

Ni får tänka på mig och sansa er, eller nåt Tungan ute

God natt allihop igen {#emotions_dlg.flower}
    Är han gift?
    Tipsa honom om vår tråd.
  • MrsAssault

Alltså jag lackar, min kompis har just fått barn, han är typ 2 månader gammal. Nu har pappan gjort slut och är förbannad på henne för att hon tvingade honom att göra henne gravid. Alltså de har bott ihop i tre år och under hela graviditeten och de skulle flytta till en större lägenhet och hela skiten men nu plötsligt vill han inte ha något med barnet att göra alls och håller på och raggar på en 19-åring. Är det midlife crisis eller?

• Nice Girl Wrong Place
    Druid skrev 2011-05-07 23:17:48 följande:
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 23:14:10 följande:
    Har du tillräckligt med gräs för ett kärnvapenkrig?
    Vad ska jag med gräs till? Jag äter inte gräs. Jag är för tusan ingen häst!
    Vi är inte på samma nivå helt enkelt.

Jag är så sjukt överlägsen.
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-05-07 23:19:36 följande:
    Alltså jag lackar, min kompis har just fått barn, han är typ 2 månader gammal. Nu har pappan gjort slut och är förbannad på henne för att hon tvingade honom att göra henne gravid. Alltså de har bott ihop i tre år och under hela graviditeten och de skulle flytta till en större lägenhet och hela skiten men nu plötsligt vill han inte ha något med barnet att göra alls och håller på och raggar på en 19-åring. Är det midlife crisis eller?
    Tvingade hon honom?
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 23:16:56 följande:
    That's why I love you...

Får jag komma och hälsa på er?
    Såklart, det är bara att komma Hjärta
  • Druid
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 23:19:38 följande:
    Vi är inte på samma nivå helt enkelt.

Jag är så sjukt överlägsen.
    NGWP is a weed junkie?  Flört
  • Jäjd
    Quintus Zebra skrev 2011-05-07 23:17:19 följande:
    Haha, sorry. Vet faktiskt inte var man hittar överseriösa manliga debattörer så här dags på en lördag. Tänkte på vof.se, men det verkar vara helt dött där.

Har en lillebror som garanterat är vaken, men han är varken debattknarkare eller seriös så det är inte så mycket hjälp. Flört

Ni får tänka på mig och sansa er, eller nåt Tungan ute

God natt allihop igen {#emotions_dlg.flower}
    Jag röstar ju för en sansning!

Ska se om det går vägen. Men tack!
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 23:20:32 följande:
    Tvingade hon honom?
    Ja tydligen. Hon sa typ att hon ville ha barn och han sa "okej" och så slutade hon med p-piller och så blev hon gravid. Men egentligen ville han inte alls säger han nu.
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-05-07 23:22:06 följande:
    Ja tydligen. Hon sa typ att hon ville ha barn och han sa "okej" och så slutade hon med p-piller och så blev hon gravid. Men egentligen ville han inte alls säger han nu.
    Ja ja han är man, what do you expect?
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...