Inlägg från: TheCoopers |Visa alla inlägg
  • TheCoopers

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-11 11:20:02 följande:
    Hahaha...

Ja han syftade faktiskt på att jag skulle DÖ igår kväll så han får tåla helt enkelt.
    Jag är för snäll. Får alltid dåligt samvete...
    Dö ?

Ska han ha stryk eller ?
    I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    MrsAssault skrev 2011-05-11 11:21:52 följande:
    Jag älskar jamaicatjejen
    frun01?
  • TheCoopers
    Jäjd skrev 2011-05-11 11:22:55 följande:
    Skrattande
    Hon är fett skön man
    vart håller hon hus nu ?
  • TheCoopers
    MrsAssault skrev 2011-05-11 11:25:46 följande:
    Ja! Hjärta
    Åh jaaa hon är AMAZING !!

Vars e hon ?
  • TheCoopers
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-11 11:29:11 följande:
    Denna mening måste gå till FL's hall of fame;

"Människor är så töntiga, dom får mig att känna mig mentalt överlägsen, jag gillar inte den känslan.."
    ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Men Gud är hpn på riktigt ? Jag ska göra tröjor med hennes nuna på !!
  • TheCoopers
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-11 11:37:08 följande:
    Ja eller en tröja med det citatet vore ju FETT NAJS!
    Jaaaa ! Åhhhh !
  • TheCoopers
    Quintus Zebra skrev 2011-05-11 12:50:46 följande:
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-11 10:00:39 följande:
    Folk ljuger.
    Haha!

Håler med NGWP här.

Astrid har ju knappast hittat på Emil och Lotta och resten ur tunna luften. Ungar har säkert alltid varit som våra.

Min mamma kan fortfarande idag träffa på gamla lärare från våran skola som säger att hennes tre pojkar är de artigaste barn dom nånsin haft. Mamma bara nickar och ler oförstående!

För hemma var vi skogstokiga. Skrek och slogs och slog hål i väggar. Själv hittade jag debattsuget tidigt .Och när jag blev tillsagd ville jag diskutera exakt varför dom hade sagt till mig, att jag tyckte att föräldrarna bara klagar på mig och aldrig på mina bröder,  hur dom borde agera istället, varför jag var helt oskyldig och så vidare, helst i timmar.

Jag har flera minnen där pappa gick och låste in sig på toa för att slippa undan och jag stod kvar utanför i säkert en kvart och fortsatte diskutera problemet fram och tillbaks.

Skrattande

Tur man har FL och andra vettiga sätt att ta kål på debattsuget nu för tiden...Morsan påstår att hennes recept var att låta oss leva lite rövare hemma, men borta var hon stenhård med att vi skulle vi sköta oss.

Fast det var nog inte det receptet du ville ha Flört
    hahahhahaha Min mamma säger också att jag var världens artigaste och snällaste lilla tjej , det hon glömt bort är att jag kastade mig baklänges när pappa hämtade mig på dagis och spräckte skallen .
    Sen fick jag en dagbok av henne när jag fyllde 15 där hon hade skrivit om mig under mina år och då såg jag ju att hennes minne av mig är blott en dikt hahhaha
    Jag var ju överjävlig ! hahhahaha

Vår tjej är artig , men hon leker bäst med äldre barn eller yngre . Problemen uppstår främst när de är i samma ålder
  • TheCoopers
    Quintus Zebra skrev 2011-05-11 17:58:37 följande:
    Som sagt, dom där små artiga väluppfostrade är nog rätt sällsynta.

Min dotter är lite likadan. Med yngre barn är hon bossen, och med äldre barn hänger hon bara med, men med jämnåriga kan det ibland bli en hierarkikamp...
    hahah ja min dotter vill att jag ber henne om ursäkt om jag blivit arg på henne

- Men mamma du höjde faktiskt rösten till mig ... Det är INTE speciellt trevligt ! Nu får du säga förlåt tycker jag !

• TheCoopers

Varför är det så jävla gott att äta mat på kvällen ?
    Middag kl 17 vad är det för svammel ?

• TheCoopers
    Jäjd skrev 2011-05-11 21:02:24 följande:
    Ja såna bonnfasoner är riktigt jävla beklämmande!
    ja *skakar på huvudet* ... jag undrar vad mina fina grannar tänker om oss egentligen . Salsa musik och middag kl 21 ?

Herregud ... de tror nog att vi är Anti Christ ...

Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...