Inlägg från: Quintus Zebra |Visa alla inlägg
  • Quintus Zebra

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-14 19:08:58 följande:
    Ok nu är jag här.
    Var är alla?
    På jobbet!

Tack för musiktipsen. Har bl.a. lyssnat på Jill Scott och Immortal Technique och Mos Def idag på jobbet idag .

Fick lite lust att lyssna på ny musik, och jag gillar ju som sagt både soul och hiphop, men oftast inte de artister som spelas mest på radion idag...
  • Quintus Zebra

Nyss varit ute och sprungit. Gott!

Har jobbat mycket några dagar.

Kikar bara in och kollar vad ni har för er...

• Quintus Zebra
    Velour skrev 2011-05-16 22:36:47 följande:
    Hej! Det låter fint

Vi snackar skit bakom ryggen på andra. Typiskt tjejaktivitet med andra ord. 
    Haha, låter mysigt.

Låt inte mig störa. Jag har jobbat på arbetsplatser med nästan bara medålders kvinnor så jag är van Glad

(Min PK-åsikt är dock att män skvallrar minst lika mycket, bara om andra saker. Sorry, men min PK-drift är så inpräntad att jag inte kan hindra mig själv Flört)
  • Quintus Zebra
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-16 23:02:03 följande:
    Gi host go host lo host
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!

Får lära mig att inte vara så genomskinlig när jag kommunicerar med folk som verkar på gränsen till synska! Flört
  • Quintus Zebra

I kväll var det roligt att diskutera.

Känns som att hjärnan har vaknat på rätt humör.

Och även om Neod i just den här tråden mest har ägnat sig åt att göra reklam för sina mycket märkliga matvanor Flört, så är det befriande med en invandringskritisk som faktiskt tar sig tid att svara på i alla fall nästan alla inlägg.

Det är alltid gott att få lite att bita i.

Det är ju inget skoj att lägga ned tid på ett seriöst inlägg och sedan enbart få ett "goddag yxskaft - svar" eller inget alls. 

• Quintus Zebra
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-18 23:08:35 följande:
    Kul!
    Har följt diskussionen lite.
    Själv har min mojo inte bara sprungit bort, jag tror den blivit överkörd också.
    Rynkar på näsan

Det låter inget skoj alls. Dina debattinlägg vill man ju inte skall försvinna.

Men om jag fattat saken rätt så är du kattmänniska, så din mojo borde väl rimligtvis ha nio liv?
  • Quintus Zebra
    Jäjd skrev 2011-05-18 23:15:21 följande:
    Fortfarande? Jag tror det smittar. Jag kan knappt tänka längre.
    Jag skyller på våren!

(inte för att jag känner till era personliga orsker, utan mer generelt Flört).

Själv är jag inte sån, men verkar inte folk mer debattsugna på vinterhalvåret? Politikdelen på FL är ju oftast rätt död på somaren om jag minns rätt.
  • Quintus Zebra
    Jäjd skrev 2011-05-18 23:19:05 följande:
    Ja jag vet inte alls vad jag ska skylla på. Jag brukade kunna smickra mig själv med att intala mig att jag var sjukligt smart och allmänt bäst men jag ids bara inte längre Drömmer

Men du har nog rätt, i höstas var ju ALLA on fire!
    Det skulle ju kanske kunna vara en kollektiv baksmälla året efter valet i höstas?

Specielt efter valresultatet var klart så var det ju "en del" SD-diskussioner som var rätt heta. Egentligen är det väl inget konstigt om normalt folk tröttnar lite. Tråkigt för "onormala" som mig bara som får leta med microskop efter debattsugna!
  • Quintus Zebra
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-18 23:17:31 följande:
    Sant.
    Jag har redan avverkat ett dock!
    Aha. Jag var själv helt less på SD-diskussioner i vintras ett tag. Och höll mest till på i jämställdhet-diskussioner, och diskuterade prostitution en massa om jag inte minns fel. Men lusten kom tillbaks...
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...