Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Mandi74 skrev 2011-05-13 01:30:19 följande:
    Meh.. berätta då!

Jag vill ha barnens födelsedata eller namn, någonstans där jag kan gömma det om jag vill.
    Jag vill ha mitt stjärntecken på handleden. Ego och unikt. Fast inte så jätteego kanske då både jag och sonen har samma tecken. Så då kan man säga att jag har med honom också.

Men bra, då vet du ju vad du ska ha. Varför inte på revbenen, under brösten? 
  • Velour

I get it, Bakvänd! Menar du den där barnvisan där de sjunger om att sudda bort den sura minen?

• Velour
    Mandi74 skrev 2011-05-13 01:37:00 följande:
    Haha.. Kräks
    Velour skrev 2011-05-13 01:32:53 följande:
    Jag vill ha mitt stjärntecken på handleden. Ego och unikt. Fast inte så jätteego kanske då både jag och sonen har samma tecken. Så då kan man säga att jag har med honom också.

Men bra, då vet du ju vad du ska ha. Varför inte på revbenen, under brösten? 
    Eller på ryggen, någonstans. Vill ju kunna visa upp den oxå, utan att klä av mig för mycket.
    Skulle det inte distrahera en eventuell älskare då han troligtvis skulle försöka läsa vad som står och typ tappa......"koncentrationen"? Tungan ute
  • Velour
    Mandi74 skrev 2011-05-13 01:43:03 följande:
    Haha.. är han så ofokuserad så vet jag inte om han är så mycket att ha ändå.

Kolla in Yahoo!
    Sant.

• Velour
    KlasKristian skrev 2011-05-13 09:13:24 följande:
    Såg att det diskuterades tatueringar.

Börja inte med det. Det är livsfarligt. Man vill bara ha fler och fler när man väl har en.
    Jo, det har jag sett och hört. Jag får nog koppla på självdisciplinen där...

Hur många har du? Vad har du för motiv? 
  • Velour

Jaha, ok. Borde nog ha läst alla inlägg innan jag ställde frågorna. 

• Velour
    KlasKristian skrev 2011-05-13 09:54:52 följande:
    Två.

En med "mitt" fotbollslags klubbmärke och en med svenska och tyska flaggan smakfullt inlindade i varandra. Båda på vänster överarm.

När lilltjejen är född tänkte jag ge mig på att få ungarnas namn intatuerade, med kyrilliska bokstäver (är svag för Östeuropa av någon anledning och kan folk gadda in random kinatecken kan väl jag gadda in några ryska). Har också någon vag idé om tribut till min musiksmak och ett av mina favoritband på vaden, får väl se om tatueraren kan göra något med idéerna...
    Det låter fint. Tänk om du nån dag plötsligt inte skulle gilla ditt fotbollslag längre
    Varför svenska och tyska flaggan?
    Vilket är favoribandet? 
  • Velour

Å nej, nu börjar jag bli frågvis igen. Klockan är bara tio på morgonen också...

• Velour
    KlasKristian skrev 2011-05-13 10:00:42 följande:
    Den dagen kommer aldrig att komma, det garanterar jag.

Flaggorna, för att farsan är svensk och morsan är tysk.

Bandet är Street Dogs. De har släppt fem fullängdare och det finns inte en enda dålig låt på någon av dem.
    Intressant och intressant.

Då får jag ta och lyssna på dem någon gång. 
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...