Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Vet ni att skorpioner är bra för hälsan? Det såg jag i ett dokumentär nyss.

• Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-12 23:27:47 följande:
    ÅH vilken ryck du fick.

Men skillnaden är att när en person väljer att ha sex med djur så är det upp till hans samvete att rättfärdiga det han gör inför sig själv och en eventuellt religion/Gud/whatever. Handlingar som inte är olagliga har jag personligen inte rätt att döma. Vi får inte döma andras handling.
    Jag får inte döma en person som är alkoholist, knarkare, otrogen, gillar BDSM, zoofili....du förstår.
    Får jag för mig att döma så begår jag en synd. Det är inte upp till mig (en mänsklig varelse) att döma en annan människas handling.

När det gäller SD:iter så skulle jag ge blanka fan i deras åsikter om dom inte försökte styra mitt liv och bestämma över mitt liv med hjälp av en politisk parti. Jag bryr mig verkligen inte om folk hatar mig, ogillar mig och så länge det stannar vid en tanke/åsikt så är det okej för mig men försöker man styra mitt liv med hjälp av sina åsikter så får dom tåla att jag inte tänker hålla käft.

Nöjd med vad? Jag gillar att få mothugg i en diskussion.
    Meeh, nu är jag ateist så jag får döma vem jag vill
  • Velour
    Mandi74 skrev 2011-05-12 23:28:35 följande:
    Inte jag heller egentligen, kanske därför mina besök i tråden är så sporadiska.
    Mmm, precis. Enda djurtråden jag tyckte var värd att följa var Svan-tråden. Den var otroligt underhållande.
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-12 23:29:18 följande:
    Nej.
    Anton
    KK
    Druid
    Umm irminsul? HAHAHAHAHAHAH (NEJ)
    QZ

Sedan kan jag slänga in några fler.
    Men vi måste ju ha med singelkillar också! Har svårt att tro att någon av dessa skulle kunna tänka sig annat än monogami liksom.
  • Velour
    TheCoopers skrev 2011-05-12 23:29:36 följande:
    Jag är en skorpion !!!

Oh YEAH !
    Fast man måste förstås tillaga och äta den, enligt programmet. 

• Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-12 23:35:25 följande:
    Jag kommer vara borta från imorgon eftermiddag till söndag om ni nu vill veta. Vet att ni kommer sakna mig.

Natti natti. Kyss
    Jag vill veta! Vart ska du ta vägen?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2011-05-12 23:32:09 följande:
    I´m nöjd..
    Svårt att göra en kvinna nöjd, men se, jag lyckades. Killar borde lyssna mer på kvinnor om de vill lära sig göra kvinnor nöjda.
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-12 23:37:04 följande:
    Är inte Anton singel?
    Dunno...Men han är dansk. Stor risk att jag får en dansk skalle eller nåt.
  • Velour
    TheCoopers skrev 2011-05-12 23:37:28 följande:
    mäh va fan !
    Mmmm, men du är en mänsklig skorpion så dig vill jag inte äta. Förresten är jag jungfru. Trevligt att träffas.
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-12 23:40:03 följande:
    Hon ska ragga...
    Och inte blev jag (er)bjuden.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...