Inlägg från: Jäjd |Visa alla inlägg
  • Jäjd

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 11:16:10 följande:
    Ja för det händer ju så ofta?

Hahahahahahaha
    Nej fan det har aldrig hänt!

*andas ut*
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 11:22:51 följande:
    Du har konstig manssmak.
    Nej? Inte alls. Verkligen inte. Jag är inte insöad och jag ser människors inre kvalitéer.
  • Jäjd
    Druid skrev 2011-05-05 11:26:43 följande:
    Burklax är jättegott. Det skulle du också tycka om du provade att äta det. Din musiksmak lämnar nog f.ö mycket att önska . . . .
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 11:23:15 följande:
    Mmm i England äter man också spotted dick. Konserverad.
    Men spotted dick är ju bara pudding med torkad frukt i.
    Ser framför mig en konservburk med ett ljust laxrosa innehåll, veckat och i nån ofräsch lag som mest påminner om en vagina. Så nej. Men tack!

Nej min musiksmak är faktiskt rätt sofistikerad. Jag gillar just nu också Heal the world med MJ.
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 11:27:35 följande:
    Jag fattar inte detta.
    När jag inte håller med dig om att en man är snygg, är jag ytlig och ser ej inre kvalitéer?
    Nej inte om man enbart tycker folk är fula baserat på deras utseende?
  • Jäjd
    Druid skrev 2011-05-05 11:32:00 följande:
    Jäjd skrev 2011-05-05 11:29:07 följande:
    Ser framför mig en konservburk med ett ljust laxrosa innehåll, veckat och i nån ofräsch lag som mest påminner om en vagina. Så nej. Men tack!

Nej min musiksmak är faktiskt rätt sofistikerad. Jag gillar just nu också Heal the world med MJ.
    Det påminner om tonfisk bara det att det mycket riktigt är rosa och att man ser små vita ryggkotor. Men ryggkotorna är mjuka och lika goda dem. Burklax passar väldigt bra till en lätt lunch med salladsblad, sweet pickle och sådant där.
    Vagina.
    Druid skrev 2011-05-05 11:32:33 följande:
    Det har du inte alls fått reda på!
    Jo. Vad har du förresten för rington på din mobil? Kan tänka mig att det är nån illegalt nedladdad version av Åkessons akustika version av demokratisk nationalsång?
  • Jäjd
    Druid skrev 2011-05-05 11:41:40 följande:
    Sluta. Burklax är gott.

Jag har en vanlig standard Ericssonsignal. En vanligt ringsignal, typ som en vanlig telefon tror jag. Hur som helst så har jag aldrig laddat ned en musiksignal eller dylikt. När jag sitter på typ ett tåg och hör någons fåniga jäkla melodi så får jag ju lust att ta mobilen ifrån dem och hoppa på den lite grann. =p
    Rökt lax är underbart. Även rökt makrill och rökta räkor duger. Burkmat blir man dum i huvudet av.

Så om jag får ett samtal från Nice Girl när jag sitter på samma tåg som du och min mobil spelar Westlife Uptown girl remix bara för att det är hon som ringer kommer du bli upprörd?
  • Jäjd
    Druid skrev 2011-05-05 11:47:38 följande:
    Men nu säger du ju emot dig själv, för du äter ju tonfisk på burk. Eller ja nä vänta, det var ett erkännande från din sida att du är dum i huvudet? Tungan ute

Hum, alltså vad då bara för att det är hon som ringer? Kan man ställa in olika ringsignaler för olika nummer?
    Såklart man kan. Hon valde låten.

Ja jag äter burktonfisk, men det är ju för att man blir smart av fisk. Kan inte påstå att konserverad lax längre är fisk eftersom den ser ut som det jag blivit tvungen att skriva flera gånger redan.
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 11:51:36 följande:
    Om du frågar "Är han snygg" och jag säger "nej" säger du "gud vad yyytlig du äääär"
    Du frågade inte om han var snäll (vilket jag omöjligt kan veta genom att titta på en bild), eller om han har en schyst personlighet (vilket jag kan omöjligt veta genom att titta på en bild).

Du och Mandi sa att fula snubben var snygg, jag sa att han var ful, varpå ni börjar dilla om personlighet?
    HAN ÄR EN SKÅDESPELARE!

Att ha fysiska preferenser är enbart mycket sunt Jaded.
    Asså. Nej.
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 11:51:36 följande:
    Om du frågar "Är han snygg" och jag säger "nej" säger du "gud vad yyytlig du äääär"
    Du frågade inte om han var snäll (vilket jag omöjligt kan veta genom att titta på en bild), eller om han har en schyst personlighet (vilket jag kan omöjligt veta genom att titta på en bild).

Du och Mandi sa att fula snubben var snygg, jag sa att han var ful, varpå ni börjar dilla om personlighet?
    HAN ÄR EN SKÅDESPELARE!

Att ha fysiska preferenser är enbart mycket sunt Jaded.
    Utvecklar detta vid närmare eftertanke. Nej jag frågar aldrig, du bara utbrister men guuuuuuuud så fuuuuuul, inga läppar ju (Sheldon t ex) utan någon som helst insikt i hur sjukt äckligt smart Sheldon är, hur sjukt jävla hett han debatterar sina hjärtefrågor och hur stort hjärta han har! Vilket gör honom ovanligt het.

Bah!
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...