Inlägg från: Jäjd |Visa alla inlägg
  • Jäjd

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Druid skrev 2011-05-05 10:31:11 följande:
    Jo men, alltså . . . jag är något misstänksam av mig. Drömmer
    Sluta rösta så jävla fel då. Då ska du se att allt blir normalt igen.
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 10:35:27 följande:
    Röstar man på SD hör det liksom till att man är misstänksam. Vore man inte misstänksam skulle man aldrig ha det behovet.
    Ja det går nog inte att behålla ett ordnat sinne med såna felaktiga val. Misstänksamhet är ju typ deras motto- ooooooooh en muslim, vad ska den göra?!! Spöke
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 10:34:46 följande:
    Jag orkar inte hålla på med mindgames...
    Skulle bara göra bort mig, är alldeles för tankspridd för att egentligen vara Åke64 som låtsas vara Maria29 (ja, 29 OK?).
    Jag hade ett tag två användarkonton på FL, för jag ville inte förknippa min seriösa politiska stance, med den dekadens jag ägnade mig åt i andra trådar. Men inte ens det funkade, eftersom jag hela tiden glömde vem jag var inloggad som...

Och Jaded vill jag inte vara, hon äter leverpastej med mjuk OCH hårdost.
    Du bryr dig för mycket vad folk förknippar ditt nick med älskling. Jag har slutat bry mig för ett antal varningar sedan. Kyss

Leverpastej är egentligen inget att oroa sig över när det gäller vad min mun haft för innehåll. Slappna av.  
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 10:41:39 följande:
    Jag vill inte sluta bry mig!
    Jag är en lady! Ok?
    Det känns bra att bry sig.

Well hellre en macka med sperma än en med leverpastej och ost! Alla gånger!
    Jag har krasse hemma föresten, vet du vad det luktar som?
    Uptajt.

Sagge gör sig nog bättre i en soppa. Tips. Nej sluta. Du gör mig till en ickelady medan du framställer dig själv som en lady. I´m on to u. Det tog ett tag men nu ser jag.

Krasse luktar menskopp, ja. Kräks
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 10:45:40 följande:
    Hahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Jag är så grym...
    Smisk på dig!
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 10:46:12 följande:
    Och nej, hellre på en macka än i en soppa.
    Alltså nej. Hellre nånstans där den ej behöver se dagens ljus.
  • Jäjd
    Druid skrev 2011-05-05 10:47:12 följande:
    Förhoppningsvis så får jag möjlighet att rösta (ännu) mer rätt i framtiden, men det erfordrar ju att det bildas ett parti med ett namn i stil med Nationalekologerna eller dylikt. Flört
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 10:34:46 följande:
    Jag orkar inte hålla på med mindgames...
    Skulle bara göra bort mig, är alldeles för tankspridd för att egentligen vara Åke64 som låtsas vara Maria29 (ja, 29 OK?).
    Jag hade ett tag två användarkonton på FL, för jag ville inte förknippa min seriösa politiska stance, med den dekadens jag ägnade mig åt i andra trådar. Men inte ens det funkade, eftersom jag hela tiden glömde vem jag var inloggad som...

Och Jaded vill jag inte vara, hon äter leverpastej med mjuk OCH hårdost.
    29 säger du? Det är ju riktigt lastgammalt för att vara tjej liksom. Drömmer

Men leverpastej OCH ost? Det borde ju vara förbjudet! Det enda man får addera på en leverpastejmacka är ju smörgåsgurka och majonnäs. Och då menar jag majonnäs på tub, inte äcklig majonnäs på burk!
    Du borde rösta på fam.Coopers parti, Stockholmspartiet. Vi hade så SJUKT bra förslag! Du hade velat snyta dig i SD´s partiprogram efter en hockeymatch då. Lovar.

Alla som inte har ett öppet sinne kan take a hike. Majonnäs på mackan? Fy dig.
  • Jäjd
    Anton Chigurh skrev 2011-05-05 10:50:24 följande:
    Jag kommer, jag kommer, är på jobbe' och har lite svårt å smita ifrån utan att vd:n hotar med att krossa mina knäskålar. Fast en knäskål kan jag gott tänka mig att offra för att få skriva ett inlägg till dig, då kan jag iaf ta mig hem med kryckor, så det är det värt. Definitivt.
    Kom bara...

Alla är på jobb, utom de som röstade SD eftersom de är för upptagna med att klottra "muslimer = vilda djur" på offentliga bajamojor. Jag vet det.

Så fint du skriver, jag blir nästan rörd!
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 10:52:10 följande:
    Sperma är som vackrast när den får se dagens ljus! Hur ska den annars uppskattas ordentligt?
    Nu kan jag inte utveckla vidare utan att överge alla mina principer.
    Mmm men för att uppfylla den dagliga kvoten krävs det ju att den söta såsen intages oralt.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...