Inlägg från: Noun |Visa alla inlägg
  • Noun

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Quintus Zebra skrev 2011-05-06 14:39:52 följande:
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-06 14:26:44 följande:
    Mmm precis, det handlar ju just om tillit. Detta är trots allt bara FL (om vi ska hålla oss på denna arenan) och det är inte mer än ett skönt tidsfördriv.

Jag tycker du du säger låter mycket sunt helt enkelt.
    Uppfriskande!
    Att flörta, även på skoj, förstår jag kan kännas olustigt, jag kände likadant, sedan "träffade" jag Rose och hon drog ner mig i fördärvet på direkten (ba skojar Rose ).

Ja nu får du sluta vara så allvarlig, det skulle kanske vara nyttigt för dig att hänga med oss och vår nyfunne polare "Druid" som faktiskt röstat på ND. Inte i detta valet dock. Men ändå. Vi försöker bygga broar här.
    Know your enemy osv.
    Ja, jag skulle nog absolut kunna lära mig att vara lite mer avslappnad. Grejen är ju att jag inte är riktigt så här seriös privat. Vet inte riktigt varför jag har blivit en så vänlig, hedersam och seriös person just när jag debatterar. Men det beror nog på att jag från början ville ta avstånd från all pajkastning och mobbning som finns på nätet, och att jag tror att en mer seriös diskussion är möjlig och att det skulle kunna vara ett sätt att motverka fördomar.

Som sagt, mer nu än någonsin blir det väl tydligt att jag behöver HJÄLP. Jag är ju kroniskt seriös, till och med i ert sällskap Flört .

Help meeeeeeee!
    Ska jag ta hand om dig raring? Hjärta
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-06 14:41:48 följande:
    Hon bråkar med mig i en Islam-tråd. Låt henne va och sätt dig gränsle över mig.......
    Meh! Gjorde du bara skenmanöver för att jag inte skulle få se..? Gråter
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-06 14:57:15 följande:
    Hihi, du får se till att ha flera diskussioner uppe så hinner du vara närvarande överallt.
    Kan inte, gick i MENA skolan och lärde mig bara rapa order Gråter
  • Noun

Vad seriöst det var här nu då Förvånad

• Noun
    Jäjd skrev 2011-05-07 17:18:41 följande:
    Ja jag vet. Rena rama sömnpillret.
    Jag tror Rose greppat att jag är fostrad i saudisk wahabbi-skola...

Rose?
  • Noun
    Druid skrev 2011-05-07 17:25:14 följande:
    Och då är ni inte vänner längre? Det gör inget. Jag kan medla mellan er. Glad
    Va? Jo det hoppas jag vi är. Det är ju inte som att jag brukar göra reklam för någon saudisk wahabbism precis ;)
    Jäjd skrev 2011-05-07 17:31:54 följande:
    Jag menar alltså inget med detta.

Ciao.
    I know, minns ifrån "politik" ;)
  • Noun
    Druid skrev 2011-05-07 17:19:24 följande:
    Men jag är ju här.
    snaaaark

;)
  • Noun
    Quintus Zebra skrev 2011-05-07 17:06:03 följande:
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 15:22:51 följande:
    Yummy!?!?!?!?!

Vet ej, han har tystnadsplikt.
    Men han kommer logga ut nu när du är här hahahahahahahaha
    Åh, herregud!

Jo, vi pryda, monogama Gigolos med tystnadsplikt är ju lite svåra att boka. Tur att frun tjänar pengar Flört
    Jag har inte tänk betala Drömmer
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-07 17:51:15 följande:
    Ett tag var jag osäkert på om du var shia eller "wahabbi" men det klarnade ganska fort.

Nej, jag har ingenting emot dig även om det inte går att diskutera religion med dig.
    Är du klar över VAD jag är..?

Inte ÄR jag wahabbi eller shia iaf ;)

Bara gått salifi.
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-07 18:34:22 följande:
    Jo, jag vet att dom flesta föredrar att bli kallad för salafit istället för wahabbi.
    Jag vet ju inte vad jag är liksom... Blir ju inte direkt välkomnad med öppna arnar i någon skola sas ;)

Som du ju vet...

Aja, puss iaf, rabiata persiskor är numera på min favoritlista.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...