Inlägg från: Noun |Visa alla inlägg
  • Noun

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

I Blackrose I skrev 2011-05-07 18:41:19 följande:
    Du är i förnekelsefas Bakis om du vill veta vad jag tycker om dig. Du vill inte riktigt släppa taget om hjärntvätteriet som du säger dig ta avstånd från samtidigt som du förkastar det.

Jag är inte rabiat Bakis inte alls men man måste vilja känna mig. Att döma från en diskussion känns lite väl att ta i men det är upp till dig.
    Inte alls. Fast jag har ingen lust att redovisa mig här, jag tar det via PM.

Annars skämtade jag lite Rosen, jag tycker inte du är rabiat alls.
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-07 18:45:11 följande:
    Bakis

Ville ställa denna fråga i den andra diskussionen men jag gjorde inte det.

Du skrev i en av mina trådar att du inte tycker muslimer som konverterar till kristendomen är kristna.
    Vad tycker du om kristna som konverterar till Islam? Ser du dom som muslimer? (Har velat fråga dig länge men det har inte blivit av)
    Kristna och kristna... jag skrev att de var muslimer som konverterat till kristendom.

Annars; Jag ser kristna som konverterar som kristna som konverterat till Islam. Konvertiter.

Det vi får med oss från uppväxten ligger ju kvar där. Vissa saker gillar jag, andra jobar jag på. :P
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 19:47:18 följande:
    Jag respekterar ditt mod
    Jag håller i stadiga dig då..?
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 19:50:03 följande:
    Jag har ju sagt flera gånger att om du håller dig till mig, är du säker. Till mig når ingen dekadens.
    På allvar? Låter tråkigt... :P

;)
  • Noun
    Jäjd skrev 2011-05-07 19:50:10 följande:
    Kan vi inte ta den här tråden just nu till att arbeta på våra respektive personlighetsfel (i vissas fall störningar)?

Apropå verkligen ingenting alls. Lite OT.
    Du är väl felfri?
  • Noun
    Jäjd skrev 2011-05-07 19:56:16 följande:
    Såklart att jag är. Men ni andra verkar befinna sig under all kritik. Tänkte ni ville vädra era dolda känslor och sen gruppkramas lite!
    Aha, ok här kommer det;

Jag har itutats nationalistiska åsikter som jag ihärdigt arbetar bort. Enligt egen utsago lyckas jag väl!

(Hur går det för dig, Druid?)

Kram nu sötnos Jaded?
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 19:56:20 följande:
    Jag är mycket tråkig...(det är för ditt eget bästa jag försöker intala dig detta...)
    Aha... Jag litar helt på dig!
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 20:01:04 följande:
    {#emotions_dlg.djavulsk}
    *lycklig igen*
  • Noun
    Jäjd skrev 2011-05-07 20:02:43 följande:
    Du har väl hört den där om ulven i fårakläder?
    Min favoritsaga Drömmer
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 20:05:24 följande:
    Hahahahahahahahaaaa

Vet du, någon sa på riktigt att jag var en devil in an angels dress en gång. På fullt allvar. Man tror sådant bara händer på film...
    Det är väl för att du är gorgeous och inte alls ser jävlig ut, antar jag
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...