Inlägg från: stortå |Visa alla inlägg
  • stortå

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jäjd skrev 2011-08-06 13:56:30 följande:
    Shit vad stört.

Till skillnad från dig?
  • stortå
    Jäjd skrev 2011-08-06 14:05:39 följande:
    Ja precis. Jag googlar inte sex och jag hamnade inte på fl genom att googla sex.
    Du har nog rätt. Kom att fundera på vad du gör här egentligen. Ingen bryr sig vad du skriver eller tycker. Bättre forum för dig borde kanske vara Stallet eller nåt. Jag vet inte men din mentala nivå tycks ligga där
  • stortå
    sumpbävern skrev 2011-08-06 14:33:49 följande:
    Hahaha, the Fitt-slicker har uttalat sigGlad

Japp, helt utan poäng, som vanligt.
  • stortå
    sumpbävern skrev 2011-08-06 14:38:04 följande:

Som jag sagt innan. Antingen har hon krälat ut från filmen "när lammen tystnar" , eller så är hon ett geni högt ovanför oss andra. Skillnaden är minimal.

Jag känner ju inte henne men av hennes inlägg att dömma så tvivlar jag på geni. Kan ha fel men det är inte troligt i detta fallet
  • stortå
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-06 14:42:49 följande:
    Ok.

Jag ska göra en jämföresle.
    Dvs, leta upp dina och sumpens geniala inlägg, samt Jadeds i diverse trådar.
    Så vi kan få en skön överblick.
    Äntligen! Kom och hata! Nu sumpis har vi ett gräl på G!
  • stortå

Och du, NG, gå in på nån sån där singel-tråd, de inläggen saknar allt vad vett och sans heter. Tips! Sen kan du ju alltid hitta nåt som den där skrivit som påminner om intelligens

• stortå
    Jäjd skrev 2011-08-06 14:50:46 följande:
    Sure. 10 inlägg där jag vill få pussy, ibland även kuk. Men jag tycker väl att 10 inlägg inte säger så mycket mot 10 000 andra helt normala skitlösa och allmänt intelligenta inlägg.
    Jag antar att du inte förstår eftersom du bara rört dig i 5 sd-trådar där ditt huvudsakliga mål varit att ragga. Tån har man noterat i ungefär samma antal där hans verbala färdigheter och allmänkunskap är rent bedrövliga.

Se där, kan garantera att min allmänbildning överstiger din. Har du högre utbildning?
  • stortå
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-06 14:58:36 följande:
    Utbildning och allmänbildning är annars inte samma sak.

Har jag sagt det? Läs om, läs rätt!
  • stortå
    Jäjd skrev 2011-08-06 15:00:00 följande:
    Vad synd att du redan sabbade det där. Högre utbildning garanterar god allmänbildning alltså?  

Vad krävs för att lära sig behärska språket då menar du eftersom jag förmodar att du med detta vill påvisa din bildning?  

Om du läser igen så ser du en punkt mellan meningarna. Gjorde inte nytt stycke för att det hänger ihop med följdfrågan som kommer. Trodde du var läskunnig.
    Nja, jag har en utbildning men jag föraktar yrket som jag läst till. Jag är kollektivanställd och mår riktigt bra av att slippa tjafset bland akademikerna. 
  • stortå
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-06 15:06:53 följande:
    Nej men då förstår jag inte alls relevansen i din fråga...

"Jag ska göra persikopaj. Gillar du köttbullar?"

Det är en mycket relevant fråga och det finns alltid en poäng.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...