Inlägg från: stortå |Visa alla inlägg
  • stortå

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Velour skrev 2011-08-02 21:52:13 följande:
    Utifrån hur ni skriver till och om henne verkar det ju som att ni tycker att hon är dum i huvudet vad hon än skriver om och att hon förtjänar få skit för minsta lilla som ingen annan i tråden får om de uttryckte sig likadant.

Jag bara undrar... 
    Som hon beter sig så kommer hon lindrigt undan
  • stortå
    I Blackrose I skrev 2011-08-02 21:57:12 följande:
    Stortå, jag ogillar dig för sättet du har bemöt mina inlägg. Det har märks ganska tydligt från allra första början att du inte tycker om mig. Har aldrig dömt dig. Att du sedan har gjort tummen upp när ADHD och annat funktionshinder kommit på tal har du ju på ditt samvete.

Apropå?
  • stortå
    I Blackrose I skrev 2011-08-02 22:00:20 följande:
    Inlägget du "försvarade" dig själv lite längre bak som jag inte kunde citera.
    Ok, orkar inte leta upp vad du skrev men det handlade om att man inte skulle kasta skit på den som inte var här, några inlägg senare så fick jag mig en omgång av dig trots att jag inte var här. Därav tänk om osv.
    För mig har du inget som helst värde, varken positivt eller negativt.  
  • stortå
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-02 22:10:26 följande:
    Sluta!
    Hon har ett människovärde!
    Kram?

Ja men självklart har hon ett människovärde men för MIG har hon inget värde
  • stortå
    I Blackrose I skrev 2011-08-02 22:12:26 följande:
    Inte kasta skit utan döma och det har jag inte gjort när det gäller dig. NG gillar dig och det räcker för mig att inte uttala mig negativt om dig.
    Sen det där om värde delar vi nog för en gångskull samma åsikt. Du har inga som helst värde för mig som person. Ogillar ditt sätt att "diskutera". Det känns inte moget alls.
    Då är vi överens!
  • stortå
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-02 22:15:03 följande:
    Nej men ni känner ju inte varandra.

Precis!
    Missade kramen, kramas nu ist? 
  • stortå
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-02 22:17:48 följande:
    Ok, först vill jag att Mrs kommer tillbaks och battlar med sumpis. Jag är övertygade om att råheten ligger på exakt samma nivå hos dessa individer och att sumpis inte fattar Mrs.

Sedan vill jag att Tån och Rose kramas, om än kyligt och stelt.

Sedan tänder vi brasan och någon välvillig människa masserar bort min huvudvärk medan vi grillar marshmallows och umgås som vuxna människor.

Låter lite som skolfröken det där
  • stortå
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-02 22:20:15 följande:
    Kåt?

Låter nog lite konstigt för att komma från mig men....Inte ett dugg faktiskt. Shit, jag måste vara på gång att få feber eller nåt
  • stortå
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-02 22:25:35 följande:
    Nähe, jag trodde du tände på skolfrönknar (tackvare sumpis skrev jag nästan sprutluder...).

Du är nog bara trött. Öst/väst/whatevertysk farbror?

Nä, kan ju inte lämna nu. Riktigt kul det här ju. Kan sova i bilen i morgon, inte min tur att köra
    Alltså, normalt så funkar det mesta, skolfröknar, sprutluder, träben you name it men ikväll är jag mest sugen på ett besök av min östtyske farbror. Han är dock inte så pigg på mig 
  • stortå
    I Blackrose I skrev 2011-08-02 22:26:15 följande:

Ha en trevlig kväll nu. Finns något som heter runka annars. Funkar utmärkt till frustration.

Förstår att du vet mycket om detta
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...