Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

sumpbävern skrev 2011-08-02 21:53:39 följande:
    Du kan väl för fan inte sitta och påstå att man ska behöva bli kallad helt sinnessjuka saker jämt och ständigt för att personen som uttalar dem förmodligen skämtar?

Du glömde visst svara på den om billig hora.  
    Missade det. Nej, det är inte kul att bli kallad för hora. Men jag blir heller inte sur när du kallar oss för PK-tanter, flator, vänsterextremister, muslimkramare och sådant. Och du upprepar dig ofta, men på något sätt känns det inte så allvarligt.

Aja, alla känner väl olika. Jag vet inte... 
  • Velour
    stortå skrev 2011-08-02 21:55:23 följande:
    Som hon beter sig så kommer hon lindrigt undan
    Vad skulle du göra i värsta fall?
  • Velour
    sumpbävern skrev 2011-08-02 21:55:32 följande:
    Du vrider och vänder på saken som den amatörpsykolog du är. Jag har inte skrivit skit till henne innan. 
    Man behöver väl varken vara psykolog eller amatörpsykolog för att kunna vrida och vända på saker, eller rättare sagt komma med olika infallsvinklar. 

Men ok, då kanske det är bättre att hon får förklara hur hon menar, om hon vill.  
  • Velour
    sumpbävern skrev 2011-08-02 21:56:46 följande:
    Jisses, du har då inte hört mycket i dina dagar Skrattande 
    Assåååå, ja e typ 10 år yngre en dej!

Men har du fått andra i tråden att flippa ur på samma sätt du gjorde ikväll?!? 
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-02 22:01:14 följande:
    Jag gjorde denna poäng tidigare också men den är tydligen inte relevant, även om den verkligen är det.

Jag har ett OTAL gånger blivit önskad "mångkulturellt överraskningssex" i diverse trådar.
    Vad gör man? Börjar skrika "öhh du har fan ADHD!!"?
    Mmm, just det. 
  • Velour
    sumpbävern skrev 2011-08-02 22:01:21 följande:
    PK-tanter är ni. Du har väl inte missat vad tråden heter? Flator kallar jag de som sitter och skriver om slicka fitta och annat trevligt. Vad är problemet? De andra orden minns jag inte, men ser fram mot att du visar mig när jag skrev dem.

Är det ok om jag kallar dig billig hora nu när du vet att jag skojar?   
    Haha, kalla mig PK om du vill Men bli inte sur när du blir kallad rasist, för dessa två ord verkar stå i motsats till varandra.

Nej, men jag minns att du kallade mig vänsterflum eller vänsterextremist någon gång. Men så svarade jag att jag faktiskt inte står nånstans på den politiska skalan varpå du hakade på och menade att du heller inte står någonstans. Kommer du ihåg? 
  • Velour
    sumpbävern skrev 2011-08-02 22:02:56 följande:
    Nej det har hon INTE. Hon tror att den som skriver längst inlägg vinner helt enkelt. 
    Nej, det tror jag inte. Faktiskt. Och låt bli att lägga ord i munnen på mig. Och om du slutar att vara så avogt inställd till mig så kommer du att förstå vad jag menar. Vill du inte det så läs då det som NG skriver
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-02 22:09:26 följande:
    Jag minns under sumpis förra sväng på FL, när jag och ett gäng i stort sett inte kallades annat än AFA-maffian.

Vi skrek inte att sumpis hade tourettes eller ADHD, Rose startade en tråd som drev, just med AFA-maffian.
    Hehe
  • Velour
    sumpbävern skrev 2011-08-02 22:11:42 följande:
    Jo, vi diskuterar vad som sagts i denna tråd. Tant Velour påstod att jag kallat er alla dessa saker. Skärpning NG.
    Ehum! PK-tant om jag får be!
  • Velour
    sumpbävern skrev 2011-08-02 22:14:04 följande:
    Jaha, så motsatsen har helt plötsligt blivit rasist. Själv har jag hört att motsatsen till PI är just billig hora. Vet inte om det är så men....

Nej det minns jag inte. Söker du halmstrån nu?   
    Whaaat? Det är det inte alls det. PK (dvs mångkulturkramarna) och PI (dvs rasisterna, eller främlingsfientliga) står i motsats till varandra. I alla fall här på FL.

Vad gäller horor så måste det nog vara så att PK är billig hora och PI är hora.

Måste ju fan vara jämförbara! 
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...