-
Att det är dumt.sumpbävern skrev 2011-08-02 17:13:00 följande:Vad vill du ha sagt där stumpan?
-
Oooooooooooooooooooo I'm in love with Judas, Juda-aas!
Kommer jag till helvetet nu? -
Ja, för att hon känner sig så överlägsen. Fattar du väl!sumpbävern skrev 2011-08-02 17:24:39 följande:Oooh, det gör hon ofta. Och hon älskar det
Släpp lite på dina tvångstankar nu och softa en stund. -
Vad var det jag sa...
Ikväll var det en av de hetskaste kvällarna här verkar det som. Ballade ur ordentligt. Jag har samma intryck av Mrs.Assault som NG har så jag förstår inte varför Stortå och Sumpbävern tog så illa upp. Sumpbävern gillar ju själv att kalla folk för en massa saker, men jag har inte sett någon ladda ur på samma sätt som han gjorde mot Mrs.Assault. Minns för ett litet tag sedan en kväll då några i tråden, bl.a. Anton Chigurgh var på Mrs.Assault och en annan tjej och betedde sig riktigt nedvärderande, istället för att bemöta med samma sorts humor.
Jag har lärt mig skilja på när Mrs.Assault är seriös och när hon inte är det. Kom igen nu, verkar som att ni har bestämt er vad gäller henne. Är det så? -
Då får du dels sluta beskylla alla som inte är dina åsiktsfränder som PK samt beskylla dem för alla problem som uppstår. Det framstår ju heller inte som moget.sumpbävern skrev 2011-08-02 21:38:28 följande:Inget kan återhämta sig om man utgår ifrån att alla andra är nazister. Hur moget är det på en skala?
Nej, såklart det inte är kul att bli kallad för något man verkligen inte är. Handlar inte alltid om att man förnekar att man är det, utan handlar många gånger om att man faktiskt inte är det. Och då blir man rätt irriterad när någon hela tiden envisas. Man tappar ju all respekt.
Men tror du att hon verkligen menar att du är en nazist? -
Det är upp till varje person att avgöra såklart. Men känner du att hon verkligen är ute efter att kränka dig?sumpbävern skrev 2011-08-02 21:41:11 följande:Är det upp till läsaren att avgöra när det är humor?
-
Nej, jag är inte långsint eftersom jag inte känner att du kränkte mig eller annat dumt. Det var bara en liten diskussion om ingenting egentligen. Sådana här sätt att diskutera på brukar jag och en av mina speciella vänner ha oftasumpbävern skrev 2011-08-02 21:43:33 följande:Men lyssna på dig själv. En totalt störd människa kallar folk för än det ena än det andra precis hela tiden, och du kallar det humor.
Appropå våran senaste diskussion, är du långsint damen?
Jag vet mycket väl vad jag säger, thank you very much. Vad jag undrar egentligen är varför du stör dig just på henne (kanske mig också) när hon kallar dig det ena och det andra, men inte när andra gör det? Du kallar ju själv andra för saker och ting, men har inte sett någon flippa ur. Så jag undrar också varför du flippar ur när du blir tilldelad politiska epiteter? -
Neeej, jag analyserar inte dig. Vi diskuterade ju om Mrs.Assault skämtade eller inte och enligt mig verkar det som att hon har ett speciellt sätt att skämta. NG skrev ju det också. Men det ser ut som att hon tas på största allvar. Till och med hon själv förstod inte varför hon blivit bemött på ett dåligt sätt. Det om något vittnar väl om att hon aldrig varit ute efter att helt seriöst kränka folk?sumpbävern skrev 2011-08-02 21:47:12 följande:Analyser av mig överlåter jag till legitimerade psykiatrer om det skulle behövas damen.
-
Utifrån hur ni skriver till och om henne verkar det ju som att ni tycker att hon är dum i huvudet vad hon än skriver om och att hon förtjänar få skit för minsta lilla som ingen annan i tråden får om de uttryckte sig likadant.stortå skrev 2011-08-02 21:49:16 följande:JA, jag har bestämt mig!
Ar jag allvarlig eller skämtar jag?
Jag bara undrar... -
Jämföra vem med vem?sumpbävern skrev 2011-08-02 21:50:09 följande:Men vad skönt att jag inte kränker dig. Andra kränker jag visst ofta?
Jämför inte oss please.
Jag vet inte om andra blir kränkta av de epiteter du sätter på dem och kallar dem för det ena och det andra, men jag tror inte att någon har flippat ut på det sätt du gjorde ikväll. Det var verkligen....wow alltså.