Inlägg från: stortå |Visa alla inlägg
  • stortå

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-29 23:43:37 följande:
    Va?
    50% har bäver, vad har ni andra? Nakenhund?
  • stortå
    Velour skrev 2011-07-29 23:46:13 följande:
    Har sångtalang också! 

Go kväll
  • stortå
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-29 23:47:40 följande:
    En mus?
    Bara frågar, sumpis ville inte berätta....
  • stortå
    Velour skrev 2011-07-30 00:08:45 följande:
    Oh, how come you no wine?

Ikväll är det lugna kvällen före stormen imorgon då det ska firas födelsedagar och lite annat i stort och gott sällskap

Håller på att planera in en liten weekendresa till Danmark i slutet av augusti då jag får pengar från CSN och ta med lillen till Legoland för en dag och spendera tiden med släktingar där. Har ni varit i Legoland förut? 
    Ja, dyrt men värt varenda krona
  • stortå
    sumpbävern skrev 2011-08-02 21:05:47 följande:

Men lyssna på dig själv ditt jävla ärkepucko. Förtjänar du annat som du uttrycker dig hela tiden?  Jag har blivit kallad dåre, svin och nazistsvin av dig många gånger utan anledning. För fan ta någon stark jävla medicin mot din grava ADHD och TÄNK lite.  

Väl talat! Sitter och kastar en massa jävla skit på andra utan någon som helst anledning eller substans och förväntar sig att vi inte ska tröttna.
    Rose - Du vet inget om mig mer än att jag kommer från Skåne som du så innerligt hatar så därför är ALLA som kommer därifrån rövhål. Tänk om - tänk rätt. Du skrev tidigare att du inte tänkte prata illa om nån som inte var här och kunde försvara sig. Hur fan får du ihop det?
    NG - Tack!  
  • stortå
    MrsAssault skrev 2011-08-02 20:12:22 följande:
    stortå är rätt korkad
    Jag har papper på att jag fungerar normalt, har du?
  • stortå
    sumpbävern skrev 2011-08-02 21:20:34 följande:

Precis sånt politiker och media lär ut till den icketänkande delen av befolkningen (speciellt stalisten Ohly) "var på svinen från SD hela tiden" " nu får vi använda oss av utomparlamentariska metoder" 

När folk med grav ADHA och Tourettes syndrom (MRS) får läsa sådant så blir det som det blir.  
    Finns inte mycket mer att säga. Rätt rakt igenom! Än en gång - Väl talat
  • stortå
    sumpbävern skrev 2011-08-02 21:21:33 följande:

Skönt. Glöm ej psykologen imorgon. Du är svårt sjuk.
    Går det att få rätt på henne tror du? Räcker det med samtalsterapi?
  • stortå
    Velour skrev 2011-08-02 21:35:36 följande:
    Vad var det jag sa...

Ikväll var det en av de hetskaste kvällarna här verkar det som. Ballade ur ordentligt. Jag har samma intryck av Mrs.Assault som NG har så jag förstår inte varför Stortå och Sumpbävern tog så illa upp. Sumpbävern gillar ju själv att kalla folk för en massa saker, men jag har inte sett någon ladda ur på samma sätt som han gjorde mot Mrs.Assault. Minns för ett litet tag sedan en kväll då några i tråden, bl.a. Anton Chigurgh var på Mrs.Assault och en annan tjej och betedde sig riktigt nedvärderande, istället för att bemöta med samma sorts humor.

Jag har lärt mig skilja på när Mrs.Assault är seriös och när hon inte är det. Kom igen nu, verkar som att ni har bestämt er vad gäller henne. Är det så? 
    JA, jag har bestämt mig!
    Ar jag allvarlig eller skämtar jag? 
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...