Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-05-19 21:27:42 följande:
    Jag är inte av den tron att man kan/får skoja/driva om allt men har förstått att jag är ganska ensam om det här på FL.
    Nej inte om allt, men du måste ju förstå att kusingifte är nästan lika tabu i Sverige som normalt i andra länder. Du vet redan att en av mina bästa väninnor är gift med sin kusin, likaså hennes syster. Så jag tittar inte snett på folk som lever så, inte alls.
    Däremot skulle jag själv inte kunna göra det och jag har totalt missat vad BB sagt om kusingifte.
    Jag har sagt i flera månader att jag tycker han är cool, har ingenting med den tråden att göra.
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-05-19 21:42:11 följande:
    Mmm, det är det jag inte förstår. Det är ju inte precis som att det är ny uppfynd.

Aja, vi kan avsluta den här diskussionen tycker jag. Börjar bli tjatigt. Som sagt folk får tycka vad dom men jag behöver verkligen inte svälja det.

Angående BB så tänker jag inte ändra din uppfattning om honom. Tycker att alla borde få bygga sig en uppfattning om människor dom har runtomkring sig utan att andra lägger sig i.
    Nej men jag är inte här för att ändra din uppfattning om någonting alls.
  • Nice Girl Wrong Place
    Velour skrev 2011-05-19 22:22:28 följande:
    ALLA som har det säger det, men jag totalvägrar att skaffa det. Jag ska bli en sån där kärring på ålderdomshemmet som säger: "Jag var den ende i Sverige som inte hade Spotify!"
    Oj,oj, oj...du måste skaffa Spotify...
    Hur lyssnar du på musik?
    *Spotified*
  • Nice Girl Wrong Place

Youtube ÄR inte bäst.
    En låt, sedan måste man KLICKA. Hur lyssnar man på youtube? Man måste ju sitta framför datorn, eller återvända var femte minut...
    Kvalitén är ofta mycket dålig ofta. Sedan är utbudet ganska sugigt.
    Spotify...gör dina egna playlistor och låt dessa rulla heeeeeela dagen...plus att jag har det i mobilen, så jag behöver inte ladda hem en massa mp3's och vara jobbig.

Spotify äger mig.

• Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-05-19 22:34:33 följande:
    Men NG man kan faktiskt göra egna spellistor på Youtube också. Man behöver inte alls klicka var video för sig. Inte alls.
    Fixa spotify.
    Sedan kommer du säga "Ahhh Maria du hade RÄTTsom vanligt!!"
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...