-
It wasn't me...Jäjd skrev 2011-05-18 14:00:24 följande:
-
Låter s u g e r.
Och inte ens när den är så kass att den framkallar lätt illamående, suger den lika mycket som ND och det uttalandet. -
Jag sa att LÅTEN SUGER.Jäjd skrev 2011-05-18 14:08:40 följande:Nej nu ids jag inte mer med dig.
Du blir TOSSIG när man säger att Jill fucking Scott låter som nåt jag aldrig kunde särskilja men DU kan säga att min smak S U G E R!?
Nej. Detta håller ej.
Du får tycka att alla Jill Scotts låtar suger, men det var ej vad du sa under den konversationen. -
Ja det får du hålla reda på.Jäjd skrev 2011-05-18 14:16:53 följande:Vad sa jag?
*fluffar upp fjädrarna* -
-
Ahahahahaha läste just skottkärre i matbutiktråden.
Antons svar i den tråd är det roligaste jag läst på länge;
www.familjeliv.se/Forum-26-175/m53951057.html
"Gör nu som jag tidigare sagt, ANOF, spräng butikshelvetet i luften. Dynamex (ja, det heter inte Dynamit längre) går att köpa i närmaste välsorterade järnaffär, men, ANOF, du behöver också ett förfalskat intyg gällande innehav av sprängmedel, och, ANOF, du vill nog inte gå den långa vägen enl nedan, misstänker du har lite svårt med motiveringen till ditt behov.
www.polisen.se/Global/www%20och%20Intrapolis/...
Så ANOF, ta istället och muta en gammal fet Polismästare som tröttnat på alldeles för låg lön, alldeles för långa arbetspass, alldeles för jävla obekväma arbetstider, och, som tröttnat på butiksinnehavare som tar lagen i egna händer. Såna Polismästare dräller det av. Tro mig, jag vet.
Ta med 500 spänn så har du intyget med dig hem samme dag. Garanterat.
Hur du sen går tillväga är inget jag har för avsikt att gå in på eftersom elaka moderatorer här på FL utdelar varningar till höger och vänster för petitesser som detta. Tro mig, ANOF, jag vet även detta.
Att granska ett problem betyder i praktiken att lösa det. Máo Zédōng."
-
Måste schmåste...Velour skrev 2011-05-18 15:51:47 följande:Hej, jag bara undrar en grej. MÅSTE man äta sushi med ätpinnar? Jag har så förbaskat svårt att äta med pinnar!
-
Ska du äta sushi?Velour skrev 2011-05-18 16:13:38 följande:Precis. Tror inte att sushin kommer att smaka sämre om jag använder gaffel. Och inte tror jag att jag trampar någon på tårna heller. Kanske om jag bodde i Japan, men knappast i Sverige.
-
Vad ska jag köpa för godis?
-
Uff...orka vänta på svar.
Jag drar!