Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-14 18:35:23 följande:
    Ja gör det...
    Nja, jag tror jag låter bli. Faktiskt. Är ingen fans av otrohet i något form men alla har sina orsaker och jag tror inte man gör en sån sak om man verkligen inte har en otrolig bra orsak/argument till det.
    Det finns ingen färdig mall för alla äktenskap men man ska låta bli att såra den man älskar tycker jag men så har jag hört och läst alldeles för många historier för att tycka att det alltid är så lätt att låta bli.
    The goodnes and the badness is inside you. Its your choice.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2011-07-14 18:46:05 följande:
    Trallalalallaaaaaaa...Drömmer

Jag har även rast nu på mitt godforsakna jobb. Och det regnar här...Antecknar intresseklubben?
    *Antecknar för fullt*  Kyss
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2011-07-14 18:47:10 följande:
    Nehe. Då går jag ut och röker istället. Tjadå!
    Njut. Själv får jag vänta tills barnen har lagt sig innan jag får ta ett bloss.
  • I Blackrose I

Lovar att säga vad jag tycker när jag kommer tillbaka. Måste duscha lillskit och duka fram maten här. Kommer in senare.

• I Blackrose I

Okej skriver lite snabbt vad jag tycker. Maken skriker öronen av mig och vill spela backgammon men jag hade ju lovat er.

Jag kan verkligen inte säga något. Det strider mot allt jag tror på. Jag får verkligen inte döma någon annans handling. Otrohet är fel för mig och jag skulle aldrig göra det medveten men som jag har sagt tidigare så har folk sina anledningar till varför dom agerar som dom gör. Beslutet den otrogne tar är säkert rätt för personen i den stunden h*n tar det.
    Har som sagt hört alldeles för många historier och komplexa fall där det inte finns en lösning som bägge två kan komma överens om och då kan jag ha förståelse för den som är otrogen. Närhet och den intima relationen är väldigt viktigt och har man inte det hemma och inte kan komma överens så förstår jag att folk väljer någon vid sidan om. Det är inte alltid så lätt att göra slut på allt som vissa verkar tro.

En fungerande sexliv är faktiskt mycket viktigt i en relation/äktenskap.

Ha en underbar kväll nu. {#emotions_dlg.flower}Hjärta

• I Blackrose I
    Velour skrev 2011-07-15 00:38:42 följande:
    Om ni befann er nånstans, säg i en butik, med ert barn och en person som skulle gå förbi er gick rakt på er son istället för att väja för honom (ja, ibland råkar ens vägar mötas) och sedan bara fortsatte att gå som den blinda kossa denne är, skulle ni hojta till den personen? Skulle ni skälla ut ert barn istället? Skulle ni svälja allt och låta det vara?
    Skulle helt klart hojta åt personen och tala om vilken blind kossa denne är (Har hänt mig och jag har skällt ut personen).
  • I Blackrose I

Godmorning till er också. {#emotions_dlg.flower}Hjärta
    Jag ligger här halvvaken.

Det är regnig och allmän pissväder här. Bläääää.

Så vad ska ni hitta på idag då?

Om intresseklubben vill anteckna så vann jag 400kr igår (Backgammonspelandet). *Nöjd*

• I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-07-15 09:18:25 följande:
    Men grattis! Alltid lika roligt att vinna, även om man har gemensam ekonomi med förloraren!!!

Mm, riktigt pissigt väder, vi skulle åka ut till Birka men nu vet jag inte, inte kul om det regnar ju! Jag skulle ju låta solen torka mig själv och håret... (Jag ger mig Stortå... du hade rätt igår)
    Vi har bara gemensam ekonomi när det gäller hushållsekonomin sen det som vi spenderar privat har vi inte gemensamt så nu har han 400kr mindre att spendera på sig själv till slutet av månaden. Hihi.

Ja, jag hade tänkt ta med barnen till hagaparken men vette fan om det blir av i det här pissvädret. Kanske åka iväg till en lekland istället. Andys lockar.
  • I Blackrose I
    FamiljenCooper skrev 2011-07-15 09:29:33 följande:
    Godmorgon Yoyna , Rose och NG !

Jag hade hojtat till personen och sagt att det där var väl ganska onödigt eller något sånt. Där är jag ganska osvensk i mitt beteende
    Haha, osvensk beteende.

Ja, jag brukar inte hålla tyst heller. Kan berätta att jag och Nik åkte till Globencentrum för nån vecka sen och exakt samma scenarie hände där en kvinna gick förbi Nik och slog till hans armbåge rätt rejält utan att bry sig ett skit och fortsatte bara gå. Jag gick efter henne, tog tag i hennes hand och sa: "Såg du inte att du just gick förbi en pojke och slog till hans arm? Man brukar säga förlåt." Allt detta sa jag i en otrolig lugn ton utan att bete mig hotfull. Hon var på väg att svimma och var röd som en tomat, sa förlåt till Nik och gick därifrån med snabba steg.
  • I Blackrose I
    FamiljenCooper skrev 2011-07-15 09:29:33 följande:
    Godmorgon Yoyna , Rose och NG !
    Glömde säga gomorron. Är fortfarande yrvaken.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...