Inlägg från: fisförnäm |Visa alla inlägg
  • fisförnäm

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Inima skrev 2011-07-16 18:08:21 följande:
    Haha!

Vill du veta någon roligt snygging?

för några veckor sedan var det en tråd, där TS skrev "Jävla invandrare" och fortsatte med att de är inte välkomna här, och borde åka hem.

Inima svarar  med att skriva "Skit svennar" och avlutar med att problemet INTE är etnicitet, utan brist på uppfostran. Mitt inlägg fick jag skrivstopp för, men TS fick ha kvar tråden.
    Det var nog pga din särskrivning,,,
  • fisförnäm

Jävla könsstympningar.  Ska ni inte hylla "omskurningar" på tjejer också? Bort med klittan bara... Det kanske ser bättre ut?

• fisförnäm
    Velour skrev 2011-07-23 23:29:04 följande:
    Fan heller. Den ska man smeka. Men förhuden behöver man inte smeka.
    Jag trodde väl inte det.

Behöver och behöver... Den är bra tillhands när man spelar skinnbanjo utan glidmedel.
  • fisförnäm
    sumpbävern skrev 2011-07-23 23:31:38 följande:
    Självklart har varje kroppsdel ett syfte
    Amen!
  • fisförnäm
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-23 23:35:33 följande:
    Gud vilken dum kommentar.
    ...som vanligt kommer du aldrig med motiveringar.
  • fisförnäm
    Noun skrev 2011-07-23 23:37:17 följande:
    Well, det du snackar om är inte omskärelse av flickor utan könsstympning av flickor. Jag har aldrig mött en man utan kuk, men jag skulle gissa att sexlivet blir brutalt lidande för en tänkt könsstympad man.
    Är det kvinnliga könet endast bestående av en klitta (den synliga delen)? Bristfällig jämförelse...

Jag menar bara på att det är principiellt fel. Förhuden är också en könsdel och blir då också en slags "könsstympning", inte sant?
  • fisförnäm
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-23 23:37:49 följande:
    Som vanligt?
    Jag är en av fåtal medlemmar på denna sajt som motiverar sönder precis allt jag säger, debatterar och argumenterar.

Krisitsera vad du vill, men nu är du ute på tunn is.

Har inte tid med detta nu.
    Inte när vi debatterat.
  • fisförnäm
    Noun skrev 2011-07-23 23:38:26 följande:
    Håller med, man blir redigt torr i munnen av att slösa saliv också under käkvilan.
    Ja, du ser...
  • fisförnäm
    Velour skrev 2011-07-23 23:47:27 följande:
    Då är det väl individuellt antar jag. Och om en individ lider av den så kan den försvinna med ett litet ingrepp utan att skada något annat. Fråga alla vuxna män i t.ex. USA som genomgår borttagning av förhud och fråga dem också om de känner sig som de könsstympade flickorna i Somalia.

Och när en pojke på 6 år får återkommande infektioner PGA förhuden så finns det bara en lösning och det är inte att tvätta snoppen oftare. 
    Ja, finns det medicinska skäl så ser jag inget fel.
  • fisförnäm
    Noun skrev 2011-07-23 23:48:45 följande:
    Jo visst du. Eftersom kvinnor även har slida blir kvinnors sexliv inte brutalt lidande av att klittan kapas- eller vänta lite...

Oavsett vad du anser är principiellt fel eller inte är omskärelse inte könssympning. Vill du debattera mot manlig omskärelse föreslår jag att du gör just det och inte benämner en sak med en annan.  
    Det har jag aldrig påstått, kära du.

Kvinnlig omskärelse existerar det också, eller hur?
    Detta är OT-tråden... Kom in i matchen
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...