Inlägg från: TheCoopers |Visa alla inlägg
  • TheCoopers

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-27 10:37:39 följande:
    Japp helt underbart.
    Klickade på visa fler bilder, älskar bilden på huset från vattnet och bilden på vägen ner till stranden (fast fattar ej var den ligger i relation till huset men skitsamma), helt, totalt underbart.
    Ett sådant hus på en sådan plats behöver jag.
    Köp!!
    I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-27 10:39:24 följande:
    Ja fast man ska ju inte kolla på den, eftersom den är det mest utbytsbara som finns...
    Möbler och sådant får man ju nästan räkna bort och eventuella fula köksluckor betyder inget.

För mig är ALLT originalitet. Jag gillar annorlunda hus/lägenheter. Jag älskar vatten och måste bo vid vattnet.
    Jag måste ha en nice trädgård.

I know ! Jag tycker det är kul att kolla hur folk inreder ...

Vår lägenhet var helt absurt ful när vi flyttade in men vi har gjort om den totalt och nu är den fin har börjar fundera på att köpa mig ett litet hus eller radhus med tomt ( jag är inte så händig och inte mannen heller ) . Det vore skönt att kunna ha den friheten .
  • TheCoopers
    sumpbävern skrev 2011-07-27 10:42:03 följande:
    Det är mycket jag inte tycker om med SD. Jag har t.ex ingen lust att ränna runt i folkdräkt och lyssna på gnisslande fioler och leka vikinglekar hela dagarna, höhö.  Kan inte heller påstå att jag är vidare nationalistisk heller. Nationalister tittar bara tillbaka i tiden och vill bevara. Men måste istället se framåt och utvecklas, i lugn takt.

Om stenåldersbarnen hade lyssnat på sina föräldrar så hade vi fortfarande levt i stenålder. 
    Jamendåså ... då är det inget SD för dig inte ..
  • TheCoopers
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-27 10:40:56 följande:
    90/10?
    jag tycker 99/1
  • TheCoopers
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-27 10:45:48 följande:
    Visst är det så...

Jag har ju en lägenhet på markplan med uteplats bak, egen ingång och en balkong på framsidan, det är ganska underbart.
    Den är för liten men jag stannar pga den underbara friheten med uteplats.

Men ja, ni blir ju en stor familj snart!
    Åh va mysigt !

Precis så vill jag ha !   Har kollat runt lite men utbudet är ju inte så stort på sommaren . Men ja det blir inga 1,8mkr att hosta upp då inte .. I wish ... Egentligen är det absurt att ett radhus kan kosta 5 miljoner ...

Yes ! woohooo !
  • TheCoopers
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-27 10:51:12 följande:
    MP för dig nästa val hör jag sumpis.
    Skål
  • TheCoopers
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-27 10:53:53 följande:
    Det finns ett område i Sthlm där jag gääärna skulle bo.
    Jag tappar namnet hela tiden...blabla sjöstad eller sjöväg?
    Miljövänliga lägenheter (nybygge) precis vid vattnet. Solpaneler på taket och många spisar drivs av gas från ett reningsverk i närheten, stort miljötänk kring hela området och PRECIS vid vattnet. De håller på att bygga ännu fler också.

Men ja, bostadspriserna i Stockholm ligger bortom alla mina drömmar just nu.
    Jag planerar dock rikedom.
    Hammarbysjöstad ? 

hahahaha ja men det är bra att ha mål ! Jag kan erkänna att jag har haft "vision boards" sen jag var typ 20 år gammal och det har hjälpt mig nå de mål jag haft både långsiktiga och kortsiktiga . Lite pinsamt kanske men det är sant hahahhaah
  • TheCoopers
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-27 10:59:15 följande:
    Ja!!!
    Där finns det många hyresrätter också ..

TIPS !
  • TheCoopers
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-27 11:00:54 följande:
    Precis...

Man måste ju ha mål, annars tappar man fokus helt och bara glider runt utan plan...
    Yes ! I år var det köpa mig en ny bil . Check ! Åka till Västindien . Check ! Bli gravid . Check ! och nu kolla hus .... så vi får se hur det går .
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...