Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jäjd skrev 2011-07-19 23:49:29 följande:

Jaha. Vad händer?

Fötter.
  • Velour
    Inima skrev 2011-07-20 18:08:12 följande:
    Anton. Jag är inte åt helvete känslig. Då hade jag redan avreggat mig. Men det finns vissa saker som jag faktiskt blir sårad av. Det ena är jävligt privat och ingenting jag vill direkt outa nu, men den andra saken är just min vikt och min kropp. Har man blivit mobbad i skolan för att man är knubbig, sedan träffat en sinnessjuk skitkarl från helvetet som sakta men säkert övertygat en om att man är fet, ful, äcklig och vidrig så är det jävligt svårt att bara skaka sig av det.

Men ja, jag är övertygad om att hon drog till med det när argumenten tröt, men det hade varit en helt annan sak om hon sagt att min IQ är på samma nivå som ett jävla grässtrå, det hade itne rört mig ryggen alls, men att kommentera min vikt och min kropp när jag själv kämpar med min egen osäkerhet inom just det området är inte att vara känslig.

Inte alls.
    Aj Vilken sanslös människa uttryckte nåt sånt?!
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-20 18:46:16 följande:
    Gör så, huvudsaken är att jag vet sanningen

Hur snygg är du själv på en skala ?
    Anton har rätt. Du ÄR väldigt vacker!! Basta
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-20 19:12:47 följande:
    Nej nu pratar vi om något annat!

Jag är endast vacker för att Cooper och Velour inte har sina söta små ansikten som avatar!
    ...Och med det sagt är verkligen alla kvinnor i tråden snygga.
    Måste vara något i PK-vattnet.
    Vad generös du är med din snällhet Solig Jag vet tyvärr inte hur Cooper ser ut alls, men du är väldigt väldigt vacker och slår i alla fall MIG med hästlängder. Big time.

*ja, JAG smörar*  
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-20 19:16:28 följande:
    Nej inte alls.
    Cooper är snygg. Du är snygg.
    Tungan ute

Hur är det idag? Såg förresten att alla har sett din rumpa förutom jag. Attans att jag alltid är sist med att få veta vad som händer
  • Velour
    Inima skrev 2011-07-20 19:19:26 följande:
    Ett pucko som inte vill besvara mitt sista inlägg
    P-p-p-please (sagt med Roger Rabbit-röst), får jag se vem det är?
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-07-20 21:11:58 följande:
    Varför gillar ni inte min smiley? Nätet fuckar mig för övrigt. Tror jag drar. Ciao osv.
    Jo, jag tyckte att din smiley var helfestlig  
  • Velour
    Ernst Hugo skrev 2011-07-20 21:16:03 följande:
    Men varför står mannen i hoppställning typ simmare Drömmer
    Haha, det tänkte jag inte på! Tyckte att det mest såg ut som att han förtvivlat räckte fram armarna som för att säga: Rädda miiiig!!
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-07-20 21:40:24 följande:
    Han är nog bara väldigt exalterad och undrar om han inte borde köra in händerna i brudens hår så hon inte rymmer.

Ja det är bara spekulationer.  
    Haha, ja. Har du fler roliga smileys?
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...