Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Quintus Zebra skrev 2011-07-19 12:01:10 följande:
    Kikar in lite och säger hej.

Ledsnade helt på debatten för ca en månad sen, så jag tog lite semester från FL. Men jag misstänker att debatt-klådan i fingrarna är på väg tillbaks. Fast det beror nog mycket på att jag sitter på jobbet. När man är hemma med två barn som inte vil vara inne en sekund utan som ständigt vill ra med pappa till stranden/gungan/skogen/Liseberg, så hinner ju liksom diskusionslusten inte slå rot Flört
    Du har gjort ett jättebra jobb i den diskussionen!
  • Velour

Jag tycker att Baloou också har gjort bra jobb. Han är så väldigt saklig och har en trevlig ton trots att man från andra sidan jämt får läsa att man inte "fattar" något och på alla möjliga sätt blir dumförklarad, uttryckligen.

JAJA, igår var jag på skitdålig humör och dummade mig när jag skrev att en persons logik var idiotlogik eller vad det nu var jag skrev. Skriver ju inte riktigt så när jag är på stabilare humör. 

• Velour
    I Blackrose I skrev 2011-07-19 18:06:45 följande:
    Hade nästan glömt bort det inlägget. Är ju uppe i sjunde himmel efter att ha fått prata med NG.

Min besvärmor borde få bli knu**ad rejält i några dagar. Tror hon behöver det. Faktiskt. Ibland känns det som att det är en sexuell frustration som ligger bakom.

Angående din........beklagar verkligen men jag förstår hur du har det. Vet precis vad du menar och tyvärr märker inte andra hur personen bryter ner en psykiskt. Har du någon som står på din sida och som du kan prata med?

*Kramar om dig och ger dig en puss på kinden*
    Grattis till connection med NG

Förutom min familj och mina vänner och de flesta bekanta och ytligt bekanta...nej...inte de som faktiskt KAN göra skilland, såsom myndigheter.

Men äsch, jag har gråtit ut idag - REJÄLT - så nu är jag tillräckligt dränerad på energi för att kunna ta det lugnt framför laptopen  
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-07-19 18:06:45 följande:
    Hade nästan glömt bort det inlägget. Är ju uppe i sjunde himmel efter att ha fått prata med NG.

Min besvärmor borde få bli knu**ad rejält i några dagar. Tror hon behöver det. Faktiskt. Ibland känns det som att det är en sexuell frustration som ligger bakom.

Angående din........beklagar verkligen men jag förstår hur du har det. Vet precis vad du menar och tyvärr märker inte andra hur personen bryter ner en psykiskt. Har du någon som står på din sida och som du kan prata med?

*Kramar om dig och ger dig en puss på kinden*
    Glömde, tack för pussen och kramen!
  • Velour
    Quintus Zebra skrev 2011-07-19 19:28:22 följande:
    Tack!

Solig

Du också!

Men nu tror jag energin sinade lite. Får läsa lite istället tror jag.

Om inte någon "motdebatör" hinner komma med något intressant svar innan jag hinner stänga ned datorn då Flört
    Tack, men stäng ner utan att läsa så slipper du läsa jobbiga kommentarer när du inte har så mycket energi. Då gnager det i dig bara

• Velour
    I Blackrose I skrev 2011-07-19 20:18:19 följande:
    Försök se det positiva i det hela. Du har ju stöd hos din familj. Försök ignorera henne så gott du kan. Jag vet att det är svårt men försök ditt bästa. Låt henne inte förstöra för dig. Det är hon inte värd. Låtsas som att hon inte går dig på nerverna. Det knäcker henne mer.

Puss gumman.
    Ja, det är sant...

Kyss 
  • Velour
    Ernst Hugo skrev 2011-07-19 21:48:07 följande:
    Hallo på er!

har ni det bra? 
    Hej

Ja, bättre i alla fall. Själv? 
  • Velour
    Ernst Hugo skrev 2011-07-19 21:53:11 följande:
    Tack utnärkt, kom just hem från en liten tripp till Blekinge, med dopp i havet och god mat.

Bättre? har jag missat något uppenbarligen....  
    Låter fint. Här är det moln och muller.

Ja, jag var rätt ledsen och arg över min sons farmor. Sedan igår kväll egentligen, men nu är det bättre. 
  • Velour
    FamiljenCooper skrev 2011-07-19 22:01:42 följande:
    Vad har hänt ..? ( är för lat för att läsa igenom inläggen ) om du inte orkar skriva igen kan du hänvisa till ett inlägg
    Tja, hon häxar på som vanligt. Kommer inte ihåg vilket inlägg det var.
  • Velour
    Ernst Hugo skrev 2011-07-19 22:04:38 följande:
    Svärmödrar skall hållas kort enligt mig Oskyldig
    Ja!

Utom jag (när jag blir det) för jag vet mina gränser Försöker någon hålla mig kort betyder det då att denne trampar på och kränker mig. 
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...