Unga föräldrar i Stockholm som fått barn under 2011?!
nästa tis? :D 31a maj?
nästa tis? :D 31a maj?
nu blev det dött här inne...?
Minna ska få sitt 3 månaders vaccin (jag är nervös!!) dagen innan, måndag den 30e, så jag vet inte om vi vågar iväg dagen efter. Hon kan ju fått feber och sånt.
Är det någon som redan vaccinerat med 3 månaders vaccinet? Hur gick det?
Lysande! Kan vi inte ta en promenad på djurgården eller något om vädret håller i sig?
Gud va skönt att det gick bra då Hon har inte fått några biverkningar ännu?
Skönt att allt gick bra i alla fall. Nästa steg är femmånaderssprutan. Tjoho!
Tänkte höra hur det står till med alla mammor här, det har blivit ganska dött här? :(
hej!
jag la de planeran på hyllan, då de blivit lite dött här inne nu. så bokat in lite dopförberedelser imorgon ska vi boka en annan dag, om intresset finns? :P
Hej! Vi är fortfarande aktiva. Vet inte vart alla tog vägen bara? :O Vi kommer nog vara hemma störra delen av sommaren så för oss funkar det! Hur är allt med er? Hur mår era bebisar? :D
Vi kan imorgon. Ska vi köra? Lunchtid kanske vid centralen?
Ja det har ju blivit lite dött här Vad är de för tjejer? Det låter intressant iaf
Det låter mysigt Vart i hummlegården hade ni tänkt att ses? Å köper ni picknickmat innan eller?
Hej! Ja det har blivit ganska dött här tyvärr! Haft det bra?
Vi växer så det knakar här hemma, hur mår din lilla knodd?
Men gud va kul med giftemål! Nervös? Blir det stort bröllop?
Jaa, jag ska ta vaccinationssprutan nästa vecka. Är redan nervös inför det, usch vill inte att hon får ont. Hur mår Tobias? Gjort många framsteg?
Heej! Hur var bröllopet? Måste varit topppen :D
Vaccinationssprutan gick bra, jag var jättenervig innan. Men hon grät knappt inte, hon hade en så spännande leksak i famnen haha. Men hon vaknade upp med feber mitt i natten, alldeles kokhet. Sedan hade hon ömma ben. Men det gick över på ett dygn.
Annars går det bra med Lovalie. Hon rullar runt för fullt nu, och ska stå upp i knät och hoppa hela tiden och ska ta absolut allt man håller i eller som hon ser framför sig, som en liten skata! ;) I helgen var vi på camping, då fick hon bada i pool för första gången. Hon plaskade som bara den! :D
Hur går allt med era små bebisar då? Några nya framsteg?