• Empiiis

Unga föräldrar i Stockholm som fått barn under 2011?!

Nealill skrev 2011-05-19 19:00:43 följande:
    Ja men Rålis, dit hittar jag med. Vi kan väl ses vid Fridhemsplans tunnelbana där  vid SL Center och ta en promenad dit tillsammans :)
    Låter bra :)
  • Empiiis

Vad tycker ni om vädret? Hur blir det?

• Empiiis

jag chansar på att det inte bli regn :)

vet ni om det finns ngn mataffär vid fredhemsplan? hinner inte sno ihop ngt att ta med att äta.

• Empiiis

Men vad bra :) 12 då?
    ska vi vänta lite på varandra. Tänkte ifall någon av våra ungar kanske bli hungrit på vägen eller så :p typ att vi väntar till 15/20 över på varandra?

• Empiiis

0704793204 är mitt nr.
    Har inga pengar på mobilen.

• Empiiis
    emmap88 skrev 2011-05-23 09:59:21 följande:
    min lilla unge är fortfarande lite snorig, så kanske skulle va bra om vi väntade lite. Ska vi hålla tummarna och hoppas på att det blir fint väder senare i veckan? Vore mysigt med picknick men kanske inte så kul när vädret är lite upp och ner Glad
    emmap88 skrev 2011-05-23 10:06:00 följande:
    jag stannar hemma idag i alla fall. Min korv ska vaccineras imorgon, så vill att hon känns helt okey. Men hoppas ni får kul idag i alla fall och att det inte blir alltför mycket regn.
    Så styr vi upp en till dag snart Skrattande
    Ja det är nog bra om hon fåt krya på sig liteom hon ska få spruta :)
    Ja vi styr upp något mer. Greta ska få spruta 26e...uscha.
  • Empiiis

Vad heter ni?
    Jag heter Emma iaf.

Har för tillfället gul/orange hår (hålle rpå att bli blond men det gick lite fel haha) och har en blåblommig klänning. Så ni känner igen mig :P

• Empiiis

Jadu. Först gick vi till ICA. Sen gick vi till en park och satte oss ner på lite filtar och pratade lite. Sen var det bara 2 kvar tills slut och vi gick till mc donald, banken och västermalmsgallerian(heter det så?) sen skjildes vi åt :)

• Empiiis

Greta ska få sin  spruta idag. Är ganska så lugn. Hetsar jag upp mig gör hon det också.

Men har i bakhuvudet för när hon var 1 vecka skulle de ta blodprov på henne. Stack henne i stortån och hälen men inget kom ut så de klämde jättehårt och jättelänge. Hon skrek som en stucken gris då.

• Empiiis

Tycker jag låter bra :)

Greta fick vaccin idag. Skrek som en stucken gris men med lite kärlek och en flaska med käk gick det över hon hon blev världens gladaste bebis som jollrade med mamma igen :)

• Empiiis

Hon låg mella oss i sängen i går och pratade/skrek glatt, virvlade omkring och grät om varannat. Kändes som hon yrade lite för hon blundade samtidigt så tempade henne och hn hade 38,5 stackarn. En alvedon och somna på mamma i soffan hjälpte :)

• Empiiis

Vi kommer vara hemma större delen av sommaren också.

Jag kan tisdag och onsdag denna vecka.

Svar på tråden Unga föräldrar i Stockholm som fått barn under 2011?!