• Nealill

Unga föräldrar i Stockholm som fått barn under 2011?!

Hej Hej Jag har en liten tjej som är född 7 mars som heter Melissa.
    Jag är 20år och bor i vallentuna med min man men vi flyttar till kungsholmen om ca en månad.

Jag sitter mest hemma om dagarna så jag tycker det skulle vara jätte
    roligt att träffa andra mammor med barn i samma ålder.
    Jag trivdes inte så bra i min föräldrar grupp då alla var så mycke äldre än mig.

Kram och grattis till er alla!

• Nealill

Ja tiden går verkligen jätte fort tycker jag.

De känns lite stressigt faktisk men bra också för vi flyttar till en större lägenhet nu.
    Men det är lite svårt att packa för så fort jag tänker börja så vill hon ha uppmärsamhet så då är jag tillbax i soffan igen Tungan ute men när jag inte gör något speciellt då rorar hon sig själv Glad det är som att hon vet när jag gör något jag måste få gjort haha

Det låter jätte bra, vi kommer! vi kan ju närsomhelst så vi anpassar oss efter er Glad

• Nealill

Det går jätte bra med henne. Hon är så snäll så och sover jätte bra på nätterna, hon vaknar bara och vill ha mat efter typ 5-6 timmar och sen somnar hon om igen Glad

Vi kommer den 16:e :)

• Nealill

Vi är fortfarande på :) visst va de 12 vid Karlberg? Om de är så att vi inte hittar varandra eller det blir någon försening eller nått så kan vi ju höras på telefon. Linnea 0767159586 Mamma88: vi fixar en till träff när alla kan ses också :)

• Nealill

Ja det låter jätte kul. Jag vet inte heller vart de ligger men man kanske kan ses någonstan och gå dit tillsammans.

• Nealill

Ja men Rålis, dit hittar jag med. Vi kan väl ses vid Fridhemsplans tunnelbana där  vid SL Center och ta en promenad dit tillsammans :)

• Nealill

Hej hej. Är det någon mer som fortfarande är intresserad av att ses. Vi skulle gärna hitta på något iallafall.

Välkommen kimmenm. Det har blivit lite dött i den här tråden nu men de är nog som du säger, många åker bort och så nu på sommaren. Men jag och min 3månader gammla dotter träffar gärna er och hittar på något i de fina vädret. Vi bor i Vallentuna.

• Nealill

Vi kan på tisdag för på onsdag ska Melissa få sin 3månaders vaccination.

• Nealill

Jag var inte så säker på att någon skulle svara i den här tråden så jag tittade in i en annan tråd här på familjeliv och ska träffa två tjejer imorgon i humlegården kl15. Du kan väl komma dit? :)

• Nealill

Vet inte riktigt men jag hittade en tråd för unga mammor mellan 18-24år i stockholm. dom verkar trevliga så de blir nog kul. Vi tänkte ta med något att äta så de blir en liten picknick :)

• Nealill

Jag har aldrig varit där så jag vet inte riktigt men om vi byter nummer så kan vi ju höras strax efter 3 om vi inte har hittat varann. Jag har ju en brun emmaljunga och en av tjejerna har en röd emmaljunga.

• Nealill

Grattis Amanda! Jag viste inte att ni skulle gifta er :) Vad kul!

Jag och Benny hade bröllopsdag den 24 juli. De här året som gifta har gått jätte fort.

Svar på tråden Unga föräldrar i Stockholm som fått barn under 2011?!