Ok, håll i er: jag är fixerad i min dotters pojkvän
Modesty Blaise skrev 2011-04-25 15:53:46 följande:
Du gör absolut allt vad du måste och sedan lite till för att genast slå det där ur hågen. Usch, så vidrigt det låter. Faktiskt. Om du skulle låta det märkas på något enda minsta lilla vis är det lika med ett tämligen optimalt svek mot din dotter. Jag förordar en sväng till psykakuten om det är så att du inte själv klarar att bemästra dina känslor för din dotters pojkvän.
Lös korsord, res från stan, stick dig själv med nålar.
Gör något drastiskt. Hitta en egen karl kanske?
Men snälla nån! vem fan e du att moral predika.blir så trött! tråkiga gråa jäkla bibel fjant. du är säkert en sån som tror doggy style är en sorts mode för hundar! tycker fan synd om sådana som dig. usch! kan säga det att jag ville ha sex med alla mina kompisar samt flickvänners morsor i den åldern. samtliga! lovar i den åldern fantiserar man om alla som är äldre. det är en pojkdröm av rang!! fan va häftigt. till TS säger jag bara go for it! fan va häftigt. får sånt kåtslag bara av tanken. detta är tiden av livet när man som ung kille börjat vara den dominanta, utan här är det bara för den vuxna kvinnan att busa och ha kul. finns inte en enda kille som inte skulle vilja detta som sagt. så är det PUNKT! så börja inte tramsa om nå utnyttjande och sånt trams. oooh yes. ge honom det alla unga killar en gång i livet borde få uppleva. åååh om man kunde få bli 16 igen.....;)