• hmm02

Ok, håll i er: jag är fixerad i min dotters pojkvän

Detta är skamfyllt nåt så in i h-e, men jag måste skriva det någonstans.
    Min tonårsdotter har sedan ett par veckor tillbaka skaffat en pojkvän, som jag fått på hjärnan.
    Kan inte säga att jag skulle vilja ta honom ifrån henne direkt, men jag kan inte sluta att tänka på honom, han är precis den typ av kille jag skulle gillat i hennes ålder, så det har väl med saken att göra.
    Faktum är att jag faktiskt reagerat på honom innan min dotter gjorde det s.a.s

Vad skall jag göra för att bryta det här, någon som kan ge råd?
    Eller skall jag spärra in mig på dårhus (ibland undrar jag själv om inte det vore bäst), fär detta är ju INTE normalt.

/Desperat mamma

• Svar på tråden Ok, håll i er: jag är fixerad i min dotters pojkvän
  • yrre

Ha ha du får väl smygtitta och vara glad att dottern hittat en kanonkille då!!!!

• Novembermamma10

Fantastiskt! Hon har bra smak och personligheten som fångar honom.
    Så länge du bara tänker dirty så är det väl ingen fara. Naughty mam. 

Tokmamma bloggar
  • Modesty Blaise

Du gör absolut allt vad du måste och sedan lite till för att genast slå det där ur hågen. Usch, så vidrigt det låter. Faktiskt. Om du skulle låta det märkas på något enda minsta lilla vis är det lika med ett tämligen optimalt svek mot din dotter. Jag förordar en sväng till psykakuten om det är så att du inte själv klarar att bemästra dina känslor för din dotters pojkvän.

Lös korsord, res från stan, stick dig själv med nålar.
    Gör något drastiskt. Hitta en egen karl kanske? 

• hmm02

Hupp, en del svar hade jag definitivt inte väntat mig, tack för era snälla kommentarer, men jag kan inte se det här som något annat än ett problem....

Lös korsord, res från stan, stick dig själv med nålar -lär det hjälpa??
    Hitta en egen karl är väl en perfekt lösning, men först skall jag nog anstränga mig för att bearbeta min fixa idé, antar jag.
    Så det får väl bli psykakuten,då, med lite neuroleptika medicinering, kanske.

Jag är dock tämligen övertygad om att min dotter inte märkt någonting, hon pratar gärna med mig om honom och hade det märkts tror jag inte hon hade gjort det.

• Lufsan

Men för att förtydliga, du skulle vilja ligga med din dotters pojkvän. Eller är det inte sexuellt alls?

En dag i sänder.
  • Art Vandelay

Så länge du inte förför honom a'la Mrs Robinson så är det väl inget problem?

• Laura03

Hahaha... Du vill bli en MILF

• Utkastad1

Vilka positiva kommentarer det kommer. Om det varit en pappa som fantiserat om tonårssonens lilla flickvän, undrar hur kommentarerna varit då? .)

• Laura03

Utkastad1
    Ja du han hade väl velat va en FILF.

• Utkastad1
    Laura03 skrev 2011-04-26 00:19:14 följande:
    Utkastad1
    Ja du han hade väl velat va en FILF.
    Haha ... tror nog att kommentarerna skulle vara mer i stil med
    "Fy fan vilket äckel!
    Sök hjälp ditt jävla peddo!!!!!!!!
    Ditt gubbsjuka kräk!! Lägg in dig på psykhemmet ......bläää"

eller nåt ...
    Men skit samma ... Jag är inte i den situation som ts beskriver så jag ska kanske inte yttra mig  :)
Svar på tråden Ok, håll i er: jag är fixerad i min dotters pojkvän